XXL Nutrition

mysteryland

Dani

Freaky Bodybuilder
Elite Member
Waardering
51
Lengte
1m64
Massa
58kg
Vetpercentage
16%
Nondeju, das lang geleden. Denk dat me eerste Mysteryland 12 jaar terug was ofzo. Wanneer is het?

Naam Mysteryland 2005 TIP
Datum 27-08-2005 (zaterdag)
Locatie Floriadeterrein
Prijs 52,50
Straat -
Plaats Haarlemmermeer NL
Tijd van 11:00
Tijd tot 23:00
Line-up Armand van Helden, Paul Oakenfold, Erick Morillo, Sander Kleinenberg, Marco V, Sven Väth, Dana, Felix da Housecat, Ricardo Villalobos, David Guetta, Danny Howells, Yoji Biomehanika, Johan Gielen, Benny Benassi, Erol Alkan, Cor Fijneman, Chuckie, Jean, Vitalic (live), Real el Canario, Per, 100% Isis, Pascal Feos, The Prophet, Judge Jules, Sharam Jey, Harry "Choo Choo" Romero, Joost van Bellen, Joris Voorn (live), Alpha Twins, Don Diablo, The DarkRaver (Eclectic-set), Jose Nunez, The Glimmers, Tobi Neumann, Desyn Masiello, Frank Lorber, Montana, Benny Rodrigues, Bas & Ram, Eric de Man, Quazar (live), Touché, Stef Vrolijk & 16 Bit Lolita's, Zany, DJ Pierre, Dano, Victor Ville, Steve Angello, Benjamin Bates, Franky Jones, Tommie Sunshine, Kalashnikov, Disco Twins, Taho (live), Jorge Jamarillo ( Who da Funk), Mark Norman, Billy the Klit, Randy Katana, Brian S., Daniele Mondello, King Unique (live), Erick-E, Furax, Marcello, Headman, Chab, Madskillz, Wiebthroat, JP, Pang Ku Pang, Mr. Speak, Melly Mel, Mojado (live), Hitmeister D, Dimitri, Zubrowka, Tommy. Dj Ton T.B., Marysol, Mason, Mr Sam, Blomstar, Manga, G-spott, The Well, E-craig, Nicolas Matar, Krien, Aroma Jockey ODO7, Da Kafka, Mariposa, Mark van Dale, Egbert Jan Weeber, Oohhh bin Laden aka Cheesy Sva & The Mysterious Mr.O (Detroit Grand Pubah) b2b, Robo Boy & Synth80's ft Bram Beemster as Robo Boy and more to be confirmed…
Website [Link niet meer beschikbaar]

• Topic Starter Topic Starter
Jammer dan, vrouwtje is jarig. Die zal dat vast niet grappig vinden :)

sorry , ik sla over... Ik ben aan het sparen voor een volgende kuur.:)

Ook al is het een thuiswedstrijd, ik sla deze keer ff over, ik ga voor m'n rijbewijs :)

Maar voor de mensen die wel gaan: veel plezier en stuiter ook ff voor mij! :thumb:

ik ga wellllllll. heb er onwijs zin in :D.

maar vraagje, hoe gaan jullie??? wij willen met de bus maar volgens mij wordt het zooooooooooo druk enzo. fietse lijkt me ook best k*t. tips?????????????????????????????????????

ik ben zeker van de party!!!! thuis wedstrijdje voor mij en word zeker knallen...

rambo3 zei:
ik ga wellllllll. heb er onwijs zin in :D.

maar vraagje, hoe gaan jullie??? wij willen met de bus maar volgens mij wordt het zooooooooooo druk enzo. fietse lijkt me ook best k*t. tips?????????????????????????????????????

in het haarlemmermeerse bos parkeren en een klein stukje door het bos lopen.

ben je met 10 minuten binnen en kan je zo weer weg rijden...

doe ik ook, en werkt top!

Ook ik ben van de partij, maar wel pas laat. Moet werken!! :(

ik ga deze keer niet. Mysteryland is niet meer wat het geweest is:(

Ik wou dat ik kon. Was de voorgaande keren wel erg vet!

Ben zeker van de party! Voor mij alweer 7e keer op rij :D

PS Hoezo "fysiek" aanwezig? ;)

Omdat ik de hele dag gemiddeld een meter boven de grond zweef :D

Begint al lekker, vrouwen met een kledingcrisis dus vertrekken we later :p

Voor wie me zoekt: blijf ws in de buurt van MadHouse, heb een roze bloesje aan en een grote grijns op mijn gezicht. :D We nemen de camera mee!

haha ik zal kijken of ik je zie dani... alleen ben ik bang dat ik de hele dag sta te stampen op de spotters hill bij q-dance.

het is wel godelijk weer dus deze dag word helemaal top!!!!

Dani zei:
Omdat ik de hele dag gemiddeld een meter boven de grond zweef :D

Begint al lekker, vrouwen met een kledingcrisis dus vertrekken we later :p

Voor wie me zoekt: blijf ws in de buurt van MadHouse, heb een roze bloesje aan en een grote grijns op mijn gezicht. :D We nemen de camera mee!

Moet ik alleen nog even weten welke maat cup je hebt..anders krijg ik zo een klap op m'n smoel van iemand......:D.

Zow, was leuk. Weer heelhuids terug. Jammer dat het netwerk overbelast was en smsjes pas uren later aankwamen. Nu vooral veel bezig geweest met mensen zoeken.

Het weer was goed, sfeer prima en de mensen relaxed.

Ja, was echt super! Heb me ook zeker vermaakt in de Madhouse tent! Als afsluiter de main. Dat stukje met het vuurwerk en The Prodigy was echt gruwelijk!!! :D

Terug
Naar boven