Fitness Seller

Na 1,5 jaar weer alles oppakken en tegelijk vet verliezen

PanjsheriAFG

Novice
Waardering
0
Lengte
1m78
Massa
90kg
Mijn excuses als dit voor de zoveelste keer gevraagd is of als deze topic hier niet geplaatst hoort te worden. Maar toch ben ik benieuwd en nieuwsgierig en altijd open voor nieuwe informatie.

Ik heb 3 jaar getraind (massatraining) van mijn 16e t/m 19e en was uiteindelijk gestopt toen ik 76kg was en 8% vetpercentage (hoewel dat apparaatje niet goed werkt denk ik). Met gewichten was ik gewoon netjes op dreef (bankdrukken 100kg+-, squats 200kg+- etc etc). Ik was gestopt door een enorme motivatieverlies (crash). Nu 1,5 jaar later ben ik weer 2 weken bezig om alles weer op te bouwen maar ik ben in die tijd dat ik gestopt was, binnen een paar maanden naar de 70kg gezakt, dus veel spiermassa verloren en na een verloop van tijd t/m nu, aangekomen in vet tot 90kg. Nu ik weer begonnen ben, ben ik ook tegelijk bezig met weinig KH te consumeren en neem ik vooral veel eiwitten in.

Wat zou jullie advies zijn voor om alles weer op te pakken en vetverlies? Misschien ook voedingsschema e.d.

Als je nou de stickies eerst eens doorleest en je behoeftes gaat uitrekenen op basis van je gegevens en daarna een voeding schema maakt op basis van je behoeften dan weet je ook gelijk waar je over praat en hoe het allemaal werkt.

Als je nou de stickies eerst eens doorleest en je behoeftes gaat uitrekenen op basis van je gegevens en daarna een voeding schema maakt op basis van je behoeften dan weet je ook gelijk waar je over praat en hoe het allemaal werkt.

je hebt gelijk, maar dan zouden we dit hele forum wel kunnen opdoeken. Bijna alles is ooit wel eens keer besproken.

Als ik jou was zou ik me eerst focussen op de sport. Als je alles tegelijkertijd beet pakt (voeding, sporten, levensstijl, etc.), ben je dit waarschijnlijk snel zat.

Terug
Naar boven