AndroidHealthClinic

Na 12 jaar, Duke Nukem Forever definitief afgeblazen

EricR

Superior Athlete
20 jaar lid
10.000 berichten 50.000 berichten
Waardering
2.658
Lengte
1m79
Massa
96kg
Vetpercentage
21%
d3dgrave.png

Het nieuwsbericht dat bevestigt dat de producent van Duke Nukem Forever er mee ophoudt :

http://www.shacknews.com/featuredarticle.x?id=1127

Meer nieuws over Duke Nukem Forever :

http://duke.a-13.net/

12 jaar ontwikkelen. :roflol:

Duke Nukem 3d was wel vet trouwens.

Volgens mij zijn ze nooit verder gekomen dan een gare trailer :roflol:

Jammer dat ze zo lui zijn, ze hadden heel wat geld nog kunnen verdienen.

En Lemmings en Commander Keen zijn ook al dood. :(

Duke 3d was vroeger echt super vet, wist niet eens dat ze hiermee bezig waren.

Laatst bewerkt:
Jammer, echt jammer :(.

ze moetten is een spel verzinnen waarbij je kan bankdrukken enzo.. en dan om aan shows mee te kunnen doen zoals mr.o :roflol:

We worden gewoon genept, DNF is van de week Gold gegaan. ;)

Hail to the king, baby.

High res screensshots..

[Link niet meer beschikbaar]

directeur van 3D Realms zou proberen de naam Duke Nukem te verkopen en daarbij al een bod van dertig miljoen dollar hebben afgeslagen. Ondertussen geven oud-medewerkers van de studio beelden vrij van Duke Nukem Forever.

Officieel is alleen bekendgemaakt dat Apogee, het moederbedrijf van ontwikkelaar 3D Realms, volgende week met een verklaring komt over Duke Nukem. Die verklaring zou verband kunnen houden met geruchten dat George Broussard, directeur en oprichter van 3D Realms, probeert de rechten op de naam Duke Nukem te verkopen. Broussard zou eerst hebben onderhandeld met uitgever Take-Two Interactive, die het recht in handen heeft om Duke Nukem Forever uit te mogen brengen. Take-Two zou dertig miljoen dollar hebben geboden, een aanbod dat door Broussard zou zijn afgewezen. De directeur zou ook in gesprek zijn met andere grote uitgevers, zoals Microsoft en Electronic Arts, en met studio's als id Software en Epic Games.

Laten we hopen dat de rechten naar ID gaan, Carmack en Co kunnen dr vast wel wat mee:D

Duke Nukem is de lul als de rechten naar EA gaan...

Ik zie het al voor me: "Duke Nukem Soccer 2012, time to kick balls instead of ass".

Zou wel goed bij Microsoft passen

NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

ik had nog goede hoop :(

Terug
Naar boven