XXL Nutrition

na de injectie.

Senshin

Cool Novice
Elite Member
Waardering
0
een vriend van mij had geinjecteerd, gewoon in de bil en hopla, gespoten, hij voelde dat ie inde spier zat, hoewel ie hier ook steeds onzekerder van wordt omdat ie denkt dat ie te diep zat.. (zou dat kunnen??)

en nu heeft hij er lichte last van, een soort van druk of spierpijn??
maar dat weet ie niet zeker..
hij had 3 ml in ijn reet gestoken, meer mensen met die ervaring die lichte last er van hadden??

Vriendelijk Groet
Sjoerd

Hoe dieper in de spier hoe beter. :)

En ja, je kan altijd de dagen erna last van die plek hebben. Dat is volkomen normaal.

Idd, zolang ie in de spier heeft gezeten hoeft ie zich nergens zorgen om te maken.

• Topic Starter Topic Starter
dus je kan niet te diep zitten??
38mm???
helemaal erin??
daar is ie echt bang voor, dus de nadruk op dat, kan dat???

Groet
Sjoerd

goed aspireren is belangrijk!
Zolang je niet in een ader zit kan er met injecties in je bil niet veel fout gaan.

Volgens mij zou dat geen probleem zijn. Een naald van 38 is nogal wat als je het mij vraagt neem gewoon een 25 mm.

helemaal erin en dat gevoel is normaal. soms voel je amper iets en soms is het lastig zitten als je net hebt gezet.

• Topic Starter Topic Starter
hij had hem afgelopen donderdag gezet en heeft er nu nog lichte last van.

vooral op zijn zij liggen vondt ie vannacht minder, hij staat naast me ja =)
dit is zijn laatste weekend voorlopig keihard feesten dus=)

Groet
Sjoerd

Neem anders gewoon de 0,7x30mm daarmee zit je ook diep genoeg. maar de 0,8x38mm en 0,8x40mm kunnen zonder problemen gebruikt worden.

gewoon 38mm is echt perfect en ja een beetje pijn soms ken ik 2 dagen niet lopen en soms voel je ook niks.

Terug
Naar boven