XXL Nutrition

na eerste kuurtje

dewitte509

Novice
Waardering
0
Lengte
1m82
Massa
84kg
Vetpercentage
13%
heeft er iemand nog goede informatie voor meer buispieren te laten doorkomen en ik weet ook niet op hoeveel vetpercentage ik zit kan iemand dit schatten aub, en eventueel cmmentaar op wat nog beter kan bij volgende kuur nu na 3 maanden 400 mg deca-week
200 mg primo-week
250 mg testo-week

heb thuis nog avavar liggen 100 * 10 mg ben ik hier nog iets mee of had ik die moeten nemen tijdens mijn kuur

http://www.facebook.com/media/set/?...17139831.59382.100001468647561&type=3&theater

Laatst bewerkt:
Als je nog niet weet op welke vetpercentage dat je ligt hoe kan dan beslissen welke kuur de volgende zal zijn, je kan toch zelf ongeveer schatten hoeveel je VP% is, en dat heeft niets te zien met uw VP%, maar wat je doel is.. Wil je nog meer massa bouwen, of wil je massa bouwen en ook vetpercentage laten dalen ? 200mg primo stelt niets voor, kan je beter op test e vs primo gaan

• Topic Starter Topic Starter
massa opbouwen en vetpercentage laten zakken heb 8 kg gewonnen en wil liefst 6 behouden als die deca al het water terug loslaat, ben ik nog iets met die anavar nu want hier in die topics en forums lees ik tegenstrijdige dingen

voeding man geen aas en dit hoort in aas sectie!

beetje meer uitleg graag plz we zijn hier bij tiener en beginners

sowieso is het onnozel om als beginner te gaan kuren. Je resultaat is echt schandalig slecht voor een kuur. Met een goed voedingsschemaen trainingschema had je naturel veel meer kunnen bereiken

Laatst bewerkt:
OMG jij faalt echt moeilijk hard!

weer commentaar waar niemand iets aan heeft, iemand een voorstel op mijn vraag voor 2 de kuur ipv bull*****

weer commentaar waar niemand iets aan heeft, iemand een voorstel op mijn vraag voor 2 de kuur ipv bull*****

Ik zou zeggen maak een topic aan in de AAS sectie, en wordt daar afgebrand. Of lees je in, maar inderdaad met jouw beperkte verstandelijke vermogens (dit gaan vragen in de tieners en beginners sectie) zal dat inderdaad vrij moeilijk zijn. Dus misschien dat er iemand jou wat advies wil geven. Ik zou zeggen vreet normaal en train hard, het is niet een questie van een paar maandjes.

ik zou zeggen maak een topic aan in de aas sectie, en wordt daar afgebrand. Of lees je in, maar inderdaad met jouw beperkte verstandelijke vermogens (dit gaan vragen in de tieners en beginners sectie) zal dat inderdaad vrij moeilijk zijn. Dus misschien dat er iemand jou wat advies wil geven. Ik zou zeggen vreet normaal en train hard, het is niet een questie van maandjes.

+1

ik zou zeggen maak een topic aan in de aas sectie, en wordt daar afgebrand. Of lees je in, maar inderdaad met jouw beperkte verstandelijke vermogens (dit gaan vragen in de tieners en beginners sectie) zal dat inderdaad vrij moeilijk zijn. Dus misschien dat er iemand jou wat advies wil geven. Ik zou zeggen vreet normaal en train hard, het is niet een questie van een paar maandjes.

+2

Ik weet hoe je annenbolenspuit zelf kan maken maar zeg ik lekker niet

Ik zie dat je bent begonnen aan de ontmaagding op dit forum.

Goodluck.

:hello:

dus niemand is oot begonnen na 2 jaar naturel trainen en dan een kuurtje plaatsen, en dan informtie vragen en een eventueel voorstelvoor een 2 de kuur? nog geen enkel deftig antwoord op gekregen op mijn vraag.

Terug
Naar boven