AndroidHealthClinic

Na kuur

je moet niet kuren, maar eten! je weegt 69 kg bij 186 cm.

Een goede nakuur voor jou is, je even verdiepen in de materie. Voor je van die vragen gaat stellen, lees je zoiezo even in op Google wat oxymetholone nou precies is.

Owja, niet nakuren met 12weken Test-e. :roflol:

je moet niet kuren, maar eten! je weegt 69 kg bij 186 cm.

is idd wel erg weinig 69kg bij jouw lengte, wel grappig skinnie weegt bijna het dubbele :D

Maar goed 4 weken novaldex 20mg pd (als je al begonnen bent met je kuur) en eventueel aromasin (combo kan ook aroxifen)

Laatst bewerkt:
kerel, waar de **** ben je mee bezig???
Zou haast denken dat dit een troll of kloon is:D

ga eerst fatsoenlijk vreten en trainen, kom drna nog eens terug...jij weet dus totaal niet waar je mee bezig bent! het is geen snoepgoed van de Jamin:D

• Topic Starter Topic Starter
ik ga als een speer, en heb nergens last van!
bedankt voor alle goede tips, sorry dat ik zo eigenwijs ben!

Iedereen liegt hier volgens mij over z'n stats en gebruik. Als die jongen vind dat ie er klaar voor is, is ie er klaar voor. Baas over eigen billen.. Ik zou toch eerder clomid aanraden als opstarter bij oxy

Ik vond mezelf ook ready om te nken op me 7de wilt niet zeggen dat me pik omhoog ging op die leeftijd... snap je wat ik ermee bedoel of ?

zo'n slecht voorbeeld heb ik in geen jaren gezien, jezus....ondertussen wel al ontmaagd he mikey? tsss

Ik vond mezelf ook ready om te nken op me 7de wilt niet zeggen dat me pik omhoog ging op die leeftijd... snap je wat ik ermee bedoel of ?

op je 7e je pik niet omhoog krijgen?

ik liep 10 uur per dag met een stijve op die leeftijd....:D

Terug
Naar boven