MuscleMeat

Na Prem Radhakishun bewandelt nu ook Jörgen Raymann het rechtse pad

Gorill0r

Colossal Veteran
Elite Member
10.000 berichten
Waardering
30
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Na Prem Radhakishun is er wederom een exponent van de multiculturele samenleving opgeschoven richting de realistische denkschool. Jörgen Raymann, de Senior America Analyst van de NPS, laat in de Vara-gids doorschemeren groot voorstander te zijn van een keiharde aanpak van Marokkaanse capuchonklootzakjes. En dat is nieuw: "Het gros van de jongens die problemen maken, doet dat om te laten zien hoe flink ze zijn. Maar in Marokko zouden ze dat niet durven, want daar slaat de politie ze helemaal verrot. Mijn oplossing is dus een heel peloton agenten uit Marokko naar hier halen en die carte blanche geven. Enkele jaren geleden is er zo’n experiment in de Bijlmer geweest met Surinaamse agenten en dat heeft gewerkt." De Surinaamse grappenmakker, die al eens liet weten dolgraag de politiek in te willen, ziet een schone taak weggelegd voor de Koninklijke Marokkaanse Gendarmerie in de volkswijken van Gouda, Ede en Amsterdam. Zoals bekend giert de wapenlat bij menig politieman in Marokko om het minst of geringste door de lucht en dat is precies waar het in Nederland aan schort, aldus Raymann. Verder commentaar overbodig.

[Link niet meer beschikbaar]
Goed idee. Niet luisteren? Dan maar voelen!

:bow:

Heerlijk, om weer eens gelijk te krijgen, en dan ook nog van een allochtoon.

En dan zijn er nog Nederlandse landverraders die maar vinden dat het allemaal maar hier kan in NL, maar zelf in hartje Wassenaar wonen, pleur op man, steeds meer mensen worden het zat, gewoon flink straffen die k*t Marokkaantjes.

je ziet dat nu steeds meer mensen hun, voorheen racistische, mening durft uit te spreken omdat anderen hun al zijn voorgegaan.....vraag me af wanneer dit in het kabinet gaat gebeuren en wanneer er dus ook echt aktie wordt ondernomen

Marokaanse agenten hierheen halen ? nee dankje.

Als ons land al zo soft is ? onze eigen agenten moeten allemaal een mp5 krijgen en bij het minste een magazijntje losrammen.

neehh??? wtf mogen die gasten hier eens los gaan op hun landgenoten.)

Iedereen het ziet en er ongenoegen van heeft hoelang gaat het duren voordat de nederlandse politiek zijn kop eens uit hun kont haalt,en eens gaat doen waarvoor we hun hebben gekozen,en niet om zieltjes winnen voor de volgende verkiezingen.

Als ik me niet vergis zitten ze daar om ons te vertegenwoordigen en voor onze belangen.

Beleid te maken,nou geen of wanbeleid is ook beleid,want geen weer is ook weer.

vwb zieltjes winnen moet je bij Klusmier zijn.)

"Marokkaanse capuchonklootzakjes" heerlijk woord.

Daar is ie wel laat mee zeg :roflol:

Sorry het moest even.

Zak hooi.

'ik wil zo dolgraag de politiek in'. Doe dat dan. Sluit je aan bij een partij en draag je waarden en normen daarin uit. Ondertussen is het juist Raymann die profiteert van de verschillen in de culturele achtergrond binnen onze samenleving. Rechts lullen, links vullen.

Zodra het argument 'Maar in Marokko, nee daar zouden ze...." op de proppen komt zetten weet ik hoe ver het is: Niet willen kijken naar het Nederlandse probleem. Nederland is NIET hetzelfde als Marokko. Gode zij dank overigens.

Raymann is zieltjes aan het winnen voor z'n shows.

Ja, was dat eerst ook niet het plan met de 'gastarbeiders'.

ik hoor die mocro's al half huilend schreeuwen;

"Rustig he! tis hier geen marokko!"

Is natuurlijk geen probleem als het voor een tijdje is en daarna weer terug gaan naar Marokko.

Jah zo dachten ze ook na de tweede wereldoorlog, totdat er een zieke geest met het idee kwam om zo de mensen hier te houden, ik denk dat we de agenten van tegenwoordig een opleiding moeten geven waar ze een groot pistool in de hand hebben en dat weten te gebruiken, meer actie in plaats van regeltjes waar een mong**l nog geen baat bij heeft.

Jah zo dachten ze ook na de tweede wereldoorlog, totdat er een zieke geest met het idee kwam om zo de mensen hier te houden, ik denk dat we de agenten van tegenwoordig een opleiding moeten geven waar ze een groot pistool in de hand hebben en dat weten te gebruiken, meer actie in plaats van regeltjes waar een mong**l nog geen baat bij heeft.
jij noemt het een zieke geest?

man kijk eens wat vaker in de spiegel, en bekijk je eigen uitspraken eens wat beter.........
:(

• Topic Starter Topic Starter
Ja vind ik ook hoor. Maar de meeste agenten vandaag de dag zijn bang voor hun eigen schaduw.

goed idee van jurgen

Iedereen het ziet en er ongenoegen van heeft hoelang gaat het duren voordat de nederlandse politiek zijn kop eens uit hun kont haalt,en eens gaat doen waarvoor we hun hebben gekozen,en niet om zieltjes winnen voor de volgende verkiezingen.

Als ik me niet vergis zitten ze daar om ons te vertegenwoordigen en voor onze belangen.

Beleid te maken,nou geen of wanbeleid is ook beleid,want geen weer is ook weer.

vwb zieltjes winnen moet je bij Klusmier zijn.)

Een illussie een Politicus zit er ter meerdere eer en glorie voor zich zelf!!
Je stemt niet op een Politicus die voor jou wat gaat betekenen maar op iemand die er op kwijlt om straks in het pluchte te gaan mogen zitten.
Jouw stem is nodig voor zijn carrière waarom denk je dat die likkers dan zo staan te bedelen om de 4 jaar met de verkiezingen of je op ze wil stemmen ?ze zullen desnoods nog de stront van je schoenen likken.

Na de Politieke loopbaan wachten er de snoepbaantjes,ik heb 1 ding geleerd in mijn zeer jonge leven mensen met principes bestaan niet!!!!

Ze liegen allemaal glashard in je smoel waar je bijstaat.

Terug
Naar boven