XXL Nutrition

naalden en spuiten (belgen)

gixer

Advanced Bodybuilder
Elite Member
Waardering
29
Lengte
1m97
Massa
114kg
Hoi allemaal, ik ga binnenkort starten met mijn kuurtje,
Maar nu heb ik een vraagje ivm met spuiten en naalden...
De vorige keer ging ik die bij de apotheek halen, maar ik kreeg steeds spuit+naald mee (in 1 verpakking dus)
Nu vroeg ik mij af of ik misschien geen doos spuiten ofzo kan kopen... En naalden? zit dat ook in doosjes? En hoeveel zitten er dan in zo een doos?

Ik haal ze ook gewoon in doos van 100st bij de apotheek...
gewoon dezelfde spuiten, maar vraag gewoon een doos ipv "10" ofzo...

grtz,

killerbear

• Topic Starter Topic Starter
Ik haal ze ook gewoon in doos van 100st bij de apotheek...
gewoon dezelfde spuiten, maar vraag gewoon een doos ipv "10" ofzo...

grtz,

killerbear

is dat dan een doos van 100 spuiten? en nog een doos van 100 naalden? want zoiets moet ik hebben, vorige keren kreeg ik telkens spuit en naald in de zelfde verpaking mee.
Maar nu weet ik dat het bestaat en kan ik het dus gewoon vragen :p hoef ik mij niet vervelend te voelen :cool:

Ga gewoon naar Trio medical maak ff een accountje aan en bestel wat je nodig hebt.

Doosje losse naaldjes en een doosje met losse spuitjes en klaar is kees.

ik ben zelf ook aan het rondzien daarvoor (ik kwam al po de tri-medical site terecht). Maar als je naar de apotheek gaat, hoe vraag je de je juiste maat? 2-delig of 3-delige?

bv: doos spuiten van 2ml en naalden van 0.8x38mm aub ???

offtopic: stel je wilt 500mg test. zetten (in 1maal, dus 2ml) neem je dan een spuit van 2ml of een grotere?

heb je geen belgische site???

ik ben zelf ook aan het rondzien daarvoor (ik kwam al po de tri-medical site terecht). Maar als je naar de apotheek gaat, hoe vraag je de je juiste maat? 2-delig of 3-delige?

offtopic: stel je wilt 500mg test. zetten (in 1maal, dus 2ml) neem je dan een spuit van 2ml of een grotere?

Neem een 5ml is iets makkelijker met opzuigen ligt wat steviger in de hand ook met aspireren

is dat dan een doos van 100 spuiten? en nog een doos van 100 naalden? want zoiets moet ik hebben, vorige keren kreeg ik telkens spuit en naald in de zelfde verpaking mee.
Maar nu weet ik dat het bestaat en kan ik het dus gewoon vragen :p hoef ik mij niet vervelend te voelen :cool:

Ja zitten meestal samen, alé die ik haal toch...
vervelend voelen? toen ik dat vroeg bekeek hij me s serieus maar kreeg ze toch mee zonder iets te moeten verantwoorden :D :rolleyes:

THAT'S the question bro' -> GO FOR IT :D
ik kan het niet beter formuleren... zo vraag ik t ook altijd... :cool:

Tja, even niet generen dan maar he:)

t*ring als ik iets wil halen in de apotheek is het nee heb je recept voor nodig

t*ring als ik iets wil halen in de apotheek is het nee heb je recept voor nodig

meen je dat? ik heb nochtans al spuiten gehaald in Nederland (woon tegen Hulst aan)

@killerbear ik wil er nu die apart zitten, ik gebruik 1 naald voor het optrekken en 1 naald voor het injecteren. En anders heb ik steeds 1 spuit waar ik niks mee ben... + dat het duurder is in aanschaf...

Maar bestellen via trio medical kan ik helaas niet, aangezien ik nog tuis woon:p

Ik ga altijd in Zelzate in de apotheek halen ..
voor mijn vitamine b injects :D

Laatst bewerkt:
meen je dat? ik heb nochtans al spuiten gehaald in Nederland (woon tegen Hulst aan)

@killerbear ik wil er nu die apart zitten, ik gebruik 1 naald voor het optrekken en 1 naald voor het injecteren. En anders heb ik steeds 1 spuit waar ik niks mee ben... + dat het duurder is in aanschaf...

Maar bestellen via trio medical kan ik helaas niet, aangezien ik nog tuis woon:p

??? Ik heb altijd die van "TERUMO", zitten spuit + naald samen (0.8*38)
Maar de naald zit er los op, dus trek ik er eerst de groene injectienaald af,
dus er de roze optreknaald op en trek t op uit de vial en daarna terug gewoon de injectienaald erop :rolleyes:
Is niks mis mee hoor... koop ze ook per doos van 100 en optreknaalden 100...
-> TERUMO 2cc / 0.8*38

grtz... :D

Ik haal mijn gerief in Sint-Niklaas. (apotheek tegen waasland shopping)

Als ik vraag wat ze zoal van spuiten + naalden hebben haalde de (knappe) dame een hele cataloog boven met werkelijk ALLE maten.
Smorgens bestellen en om 15u in de namiddag heb je je bestelling.

Ook geen lastige vragen ofzo.

Ik haal mijn gerief in Sint-Niklaas. (apotheek tegen waasland shopping)

Als ik vraag wat ze zoal van spuiten + naalden hebben haalde de (knappe) dame een hele cataloog boven met werkelijk ALLE maten.
Smorgens bestellen en om 15u in de namiddag heb je je bestelling.

Ook geen lastige vragen ofzo.

zijde gij van sinnekloas misschien? ik ben der geweest, het is besteld, juist nog afhalen :D thx voor de tip!

Terug
Naar boven