Fitness Seller

Naalden

theDOGFATHER

Cool Novice
Waardering
0
ik heb een vraag
degene die altijd in deze regio de naalden en spuiten verzorgde,is er niet meer,,,
nu is er ergens een site/adres waar je deze kunt bestellen,maar weet zelf niet waar
kan iemand me mischien helpen hiermee,

alvast bedankt

je kan gewoon naar de apoteek

je kan gewoon naar de apoteek

Kan maar ten eerste ben je dan duurder uit en ten tweede durft niet iedereen de apotheek in voor spuiten en naalden.

Mij boeit het niet maar kan er wel in komen dat sommige mensen beetje schaamtegevoel hebben ofzo iets

Apoteek gaat makkelijk hier.
Ik ga er zelfs in mijn trainings outfit heen:D

Kan maar ten eerste ben je dan duurder uit en ten tweede durft niet iedereen de apotheek in voor spuiten en naalden.

Mij boeit het niet maar kan er wel in komen dat sommige mensen beetje schaamtegevoel hebben ofzo iets

het kost bijna niks en waarom zou je je schaamen voor je sport het hoort er toch bij

"Ik wil graag ... naalden"
"waarom?"
"Omdat ik dat vraag"

Nee, ik zie het probleem nog steeds niet :scratch:

Maar Trio is niet slecht, hebben vrij veel :)

Tsja omdat sommige apothekers nog wel eens nieuwsgierig zijn en de mensen niet met de bek vol tanden willen staan hehe

laatste keer toen ik ging haalen vroeg ze ook waar is het voor ik zeg gewoon voor me sport zo moeilijk is dat toch niet

Ben vandaag spuiten gaan halen 3€ voor tien stuks gewoon in de apotheek om de hoek ze vragen echt niets hoor.
In de gb vroegen ze ook nog nooit waarvoor ik tomaten koop!

Ben vandaag spuiten gaan halen 3€ voor tien stuks gewoon in de apotheek om de hoek ze vragen echt niets hoor.
In de gb vroegen ze ook nog nooit waarvoor ik tomaten koop!

bij trio heb je er 100 voor 6 euro ;)

Maargoed ja ik loop ook zo de apotheek en en heb men antwoord wel klaar maargoed zoals ik al zei is niet iedereen hetzelfde

gewoon bij de apotheek, ik vroeg om spuiten 0.8x40 en de apotheker: intra-musculair? :D verder zeiden ze niks en waren ze zeer vriendelijk, is helemaal niks ergs aan

toen ik de laatste keer spuiten ging halen vroeg die vrouw aan mij waarvoor het moest dienen en toen ik zei dat het voor aas was had je haar gezicht moeten zien :D ik heb ze wel gewoon meegekregen:p

ja kan ook zeggen dat het voor je injecteerbare B12 is :D

of dat het hun geen fl**ker aangaat

of gewoon voor je drugs :d

Terug
Naar boven