AndroidHealthClinic

naar 12 weken test??

peke

Cool Novice
Waardering
1
ben nog altijd hard bezig met het plannen van mijn kuurtje heb de meeste gear al samen maar ik vroeg me af ben zo juist mijn 4 doosjes test gaan halen bij de apotheek en in elk doosje zitten er 6 dus goed voor 12 weken 500 in de spuit zou ik dit doen of zou ik het toch op 10 weken houden
(natuurlijk gaat het hier niet over een test only kuurtje he)

enath neem ik aan?
ligt eraan wat je erbij doet?

waar is btw die apotheek? hahaha

• Topic Starter Topic Starter
enath neem ik aan?
ligt eraan wat je erbij doet?

waar is btw die apotheek? hahaha

jep Enanthate en ik dacht aan bold om erbij te zetten de hoeveelheid daarvan ben ik nog niet helemaal uit en winstrol erbij
heb de raad gekregen om de win in het midden vd kuur te nemen en de laatste 2 weken only tes om de terugval en gyno te beperken ??
daarom dacht ik zo mss de kuur naar 12 weken te brengen omdat ik toch die tes op overschot heb

oja de apotheek heb ik zo maar lukraak uitgekozen met en voorschriftje van mijn opiumzuigende nazidokter met een hondehok al praktijk (letterlijk dus)

jep Enanthate en ik dacht aan bold om erbij te zetten de hoeveelheid daarvan ben ik nog niet helemaal uit en winstrol erbij
heb de raad gekregen om de win in het midden vd kuur te nemen en de laatste 2 weken only tes om de terugval en gyno te beperken ??
daarom dacht ik zo mss de kuur naar 12 weken te brengen omdat ik toch die tes op overschot heb

test, eq en winny is uitstekend. test twee weken op t einde om terugval en gyno te beperken???? mss moet die dokter wat minder nazi zijn en minder opium gebruiken want dat is poep.
eq moet je minimaal 10 weken nemen, lengte vd ester erbij en je bent minimaal 13 weken 'on'. dus dan lijkt de lengte vd kuur me snel duidelijk worden

ff een voorbeeldje:
week 1-11 test e
week 1-10 eq
week 8-13 winny

direct na week 13 kan pct beginnen dan!

ff een voorbeeldje:
week 1-11 test e
week 1-10 eq
week 8-13 winny

direct na week 13 kan pct beginnen dan!

alvast bedankt voor de tip dit lijkt me wel iets

heb je toevallig al wat ervaring met roid rage ik ben van mezelf al een kleine driftkop maar tot nu blijft die woede een beetje binnen de perken
denk je dat bij gebruik ik niet de eerste de beste hatelijk collega tegen de muur zal optimmeren want daar heb ik soms nu al verdacht veel zin in :rolleyes:

alvast bedankt voor de tip dit lijkt me wel iets

heb je toevallig al wat ervaring met roid rage ik ben van mezelf al een kleine driftkop maar tot nu blijft die woede een beetje binnen de perken
denk je dat bij gebruik ik niet de eerste de beste hatelijk collega tegen de muur zal optimmeren want daar heb ik soms nu al verdacht veel zin in :rolleyes:

gewoon doen dan,je moet je toch op iets af reageren :D beter op die dan op je vriendin ;)

thanks dude ik was nog van plan om de kuur een tijdje uit te stellen maar kijk es naar dat weer binne kort loopt iedereen half naakt terwijl ik dan er uit zie als een eskimo om de paddestoelen op me rug te verbergen
dus nog ff voeding op punt stellen want het vet gaat nog altijd iets harder als de spieren
en dan die naald in me aars rammen en vreten en trainen als een beest(weet nog niet welk)
en laat de haaruitval and the b*ch titties feeste tussen de magic mushrooms op me rug hehe:p ;)

thanks dude ik was nog van plan om de kuur een tijdje uit te stellen maar kijk es naar dat weer binne kort loopt iedereen half naakt terwijl ik dan er uit zie als een eskimo om de paddestoelen op me rug te verbergen
dus nog ff voeding op punt stellen want het vet gaat nog altijd iets harder als de spieren
en dan die naald in me aars rammen en vreten en trainen als een beest(weet nog niet welk)
en laat de haaruitval and the b*ch titties feeste tussen de magic mushrooms op me rug hehe:p ;)

:scratch: wat?wil je bitchtitties en haruitval?

nee hoor was een grieptje das wat we dus echt willen vermijden
maar stiekem alvast uitkijken voor een job als travestiet voor als het mis gaat hehe:D

Terug
Naar boven