Fitness Seller

Najaarsmoeheid

Doink

Novice
Waardering
0
Hebben meer mensen hier last van op het moment? ??? Ik merk dat ik de laatste paar weken geen fut meer heb om echt goed te trainen daar baal ik wel van :mad:

Ach ja hopen dat het snel overgaat voordat we weer terug bij af zijn :p

Ik heb geen fut om uit me nest te komen.

Ik heb het hele jaar door geen zin om uit mijn bed te komen. Slapen is dan ook mijn hobby.

Kan door te weinig zonlicht komen.

Ben zelf ook aardig futloos de laatste tijd, maar ik denk eerder dat het met het elke dag om 5:10 opstaan te maken heeft dan met het najaar.

Weet mezelf gelukkig nog wel de sportschool in te schoppen.

Kan door te weinig zonlicht komen.

Dan wordt de winter al helemaal erg...

Ik ben vorige week de hele week ziek thuis geweest met keelontsteking, maar na de antibiotica kuur moet ik nu toch wel weer iets fitter zijn... Normaal deed dat zn werk wel. Dit keer helaas niet :( Ben niet fit en zal mezelf morgen toch echt naar die sportschool moeten slepen!!! Gelukkig sta ik op een lijst aangemeld voor een groepsles, dus ik ben een beetje verplicht om te gaan dan ;)

ik ben weer bezig met een winterslaap :zzz:

Heb na mij zomervakantie ook al veel, vermoeide dagen gehad, of dat ik der gewoon niet uit wou of kon komen en me wekker maar verzet en nog 1 a 2 uurtjes door slaap.(avonddienst dus hoef er niet persee eerder uit, maar als ik ga trainen wel graag).
Had ook veel nachtdiensten en veel onregelmatig, denk dat een grote boosdoener is.

Ben benieuwd hoe het me deze week vergaat, 6 nachtdiensten, en met die klok een uur terug, word het heeel weinig zon licht, beetje licht als ik thuis kom en beetje licht als ik wakker word haha.

Geen last van

minder fappen.

Terug
Naar boven