Fitness Seller

Najib Amhali

Big Steve

Ripped Bodybuilder
Elite Member
Waardering
5
Naast zijn 2 dvd's Veni vidi vici en Freefight is er een nieuwe dvd op de markt van hem. Alleen ****ing freerecordshop heeft hem natuurlijk nog niet en een torrent kan je de eerste maanden op je buik schrijven.

Misschien op een nieuwsgroep :p

Ik kan wel met hem lachen :D
Dat stukje in het restaurant tegen een meid: He he, he (kijk appie die meid) HE HE EY H O E R! Wat een kapsones, Ben je doof ofzo? Ieh ze is doof, HASSAN BEN JIJ OOK DOOF? SCHIET OP IK HEB HONGER! :roflol:

Hehehe die gast is goed :D

Zal het aan z´n broertje vragen.... die loopt hier in mijn werkdorp rond... Mohamed Amhali!!

Hij is inderdaad goed moet ik toegeven..

Ik vraag me wel eens af als Najib geboren was in oud west in Amsterdam of hij dan ook zo goed Nederlands zou spreken en stand-up was geworden.

on topic:
Najib is lachen!

Najib is zo grappig, eerlijk waar, hij staat aan de top van m'n nederlandse standup comedians. Hans theeuwen is er niks bij.

• Topic Starter Topic Starter
Ik zie het al het is een nieuwsgroep :( weet nog steeds niet hoe dat werkt :D

Als iemand hem binnen heeft gehaald, kan die gene hem dan uploaden met rapidshare?

Big Steve zei:
JA!!!

29 posts en je bent nu al mijn vriend :D er zijn er maar weinig die dat kunnen zeggen :p

thnx m8

OK over een uurtje staat ie erop, dan zal ik een linkie plaatsen :D .

en misschien ook leuk om te weten:
De VARA zendt op 24 december de tv-registratie uit van Najib Amhali's 'Most wanted'.

Ik ben ook wel benieuwd naar die CD!

ThaDude zei:
OK over een uurtje staat ie erop, dan zal ik een linkie plaatsen :D .

en misschien ook leuk om te weten:
De VARA zendt op 24 december de tv-registratie uit van Najib Amhali's 'Most wanted'.

Bij deze:

[Link niet meer beschikbaar]

Veel plezier ermee.

edit: het zijn wma bestanden, mij maakt het niet uit. Maar als er mensen zijn die liever mp3's hebben laat dat dan ff weten, deze zou ik evt waarschijnlijk vanavond kunnen regelen.

ThaDude zei:
Bij deze:

[Link niet meer beschikbaar]

Veel plezier ermee.

edit: het zijn wma bestanden, mij maakt het niet uit. Maar als er mensen zijn die liever mp3's hebben laat dat dan ff weten, deze zou ik evt waarschijnlijk vanavond kunnen regelen.

Thnx m8

Je karma's zijn onderweg, als je een meisje was zou ik je zoenen.

Dani zei:
Mmmm na 29 posts heh...Voel me ineens een stuk minder speciaal :sad:

Jij bent bijzonder voor mij lieverd (K) wat wij samen hebben kan niemand aan tippen ;)

Ohhh, nummer 4 van CD1 (Idols) is echt geniaal!!

hahaha :roflol: hij is geweldig die kerel.

hij is zeer okay :D , liefhebber hiero (net geen fan) ;)

Terug
Naar boven