AndroidHealthClinic

nakuur bijwerkingen?

Rock

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m95
Massa
130kg
Vetpercentage
12%
Hoi,

Ik heb net een deca/sust kuur achter de rug,met deca gestopt in week 8 en met sust in week 10.
Nu in week 13 begonnen met nakuur 100mg clomid/40 mg nolvadex voor 5 dagen en vanaf dag 6 ga ik 50mg clomid/20mg nolvadex nemen.......nu voel ik me een beetje down en heb geen zin om te trainen ook een beetje hoofdpijn,is dat de werking van de nakuur?

grtn Ro.

Chlomid zorgt daarvoor ja...nolva niet.

• Topic Starter Topic Starter
Ok,duidelijk.

bedankt mannen:thumb:

50 Dollar zei:
Chlomid zorgt daarvoor ja...nolvadex niet.
ja kopt sommge krijgen daar last van, ikke ook, maar vind voor herstel clomid wel goed...
gewoon doortrainen/eten neem wat crea en andere voedingssups erbij..

Ik kon gewoon niet in slaap komen van clomid.

Hoi mannen,

In week 13 was ik dus begonnen met 100mg clomid/40mg nolvadex,na 5 dagen heb ik de clomid eruit gehaald omdat ik koppijn had en down was.
Met nolvadex ben ik verder gegaan op 40mg, week 14 werd nolvadex 20mg nu heb ik geen hoofdpijn meer en ben ook niet meer down.
Alleen ben ik ontzettend moe en wat ik ook merk is dat ik nogal snel heetgebakerd ben op t moment.
Komt dit nu door de nolvadex ofzo?
Ik heb wel eens eerder gekuurd maar nog nooit nakuren gedaan (ik weet t ) maar ik moet zeggen dat ik toen niet zon last had van deze symptomen als nu in mn nakuur.
Wel ben ik toen haast alle kilos kwijtgeraakt,daarentegen heb ik alles tot nu toe wel behouden.
Ik wacht alleen nog op de odol maar ik begin dan ook met week 3 van mn nakuur op maandag dus die odol komt nog wel neem ik aan?

Grtn Ro.

weet niet hoe hoog je de sust heb ingezet, maar de deca-ester vd sust heeft een lange halfwaardetijd. week 10 stoppen en week 13 nakuur is te vroeg.
zou nakuur dus voorlopig nog wel ff doortrekken

Iets te vroeg beginnen lijkt me geen probleem. Uit voorzichtigheid zou je wel de nakuur een week kunnen doortrekken. En aangzien de clomid een halvewaardetijd van 5dgn heeft zal het pas iets later dan direkt goed zijn werk doen (slechts speculatie).

Halvewaardetijd van nolva weet ik niet. Iemand wel?

50 Dollar zei:
Chlomid zorgt daarvoor ja...nolvadex niet.

Is bullshit! ...hij vertoond bijwerkingen van lage testosteron waarden ...en 100mg clomid en 40mg nolva per dag is naar mijn mening overkill. Je hebt nog clomid in je lichaam en nu is je hoofdpijn weg ....lijkt mij dat het niet specifiek clomid is. Hoe zit het met HCG?

Clomid en Nolva zitten nog weken na het stoppen ervan in je lichaam door het cummulatieve effect. Halfwaarde tijden zijn daarom daarbij niet echt van toepassing.

4cc

Suat zei:
Iets te vroeg beginnen lijkt me geen probleem. Uit voorzichtigheid zou je wel de nakuur een week kunnen doortrekken. En aangzien de clomid een halvewaardetijd van 5dgn heeft zal het pas iets later dan direkt goed zijn werk doen (slechts speculatie).

Halvewaardetijd van nolvadex weet ik niet. Iemand wel?

vriend, feit dat iets een lange halfwaardetijd heeft wil niet zeggen dat t pas later goed zijn werk zal doen. blijft die tab anders intact in de maag liggen wachten....:D

nolvadex heeft ook belachelijke lange halfwaardetijd;)

In ieder geval dus nog maar even de nolvadex blijven slikken

Stemmingswisselingen komen vaak voor in de nakuur vanwege de instabiele hormoonspiegel.
Om je test-levels weer snel op peil te krijgen raad ik zeker ZMA aan (strict volgens de gebruiksaanwijzing, dus niet in combi met een maaltijd/calcium) en zorg er in elk geval ook voor dat er voldoende goede vetten in je voeding zitten.

Zelf gebruik ik ook altijd avena sativa in de nakuur, IMO ook een aanrader.

Dus naast nolvadex kan ik ZMA gebruiken?
Kan tribullus er ook bij genomen worden?

Tribules is crap.

dennis999 zei:
vriend, feit dat iets een lange halfwaardetijd heeft wil niet zeggen dat t pas later goed zijn werk zal doen. blijft die tab anders intact in de maag liggen wachten....:D

nolvadex heeft ook belachelijke lange halfwaardetijd;)

Nee, maar trage esters zoals bijv test enth, deca enz. werken ook direct in het lichaam. Die stapelen zich ook niet ergens in het lichaam op waardoor ze ineens massaal gaan werken. Alles werkt dus direct. Maar ik denk dat clomid vanwege zijn halvewaardetijd ook pas goed tot zijn recht komt, een paar dgn nadat je het hebt ingenomen. Zoals ik al zei, slecht een speculatie. Dat verbind ik dus aan de halvewaardetijd. Want ook de aas met langere halvewaardetijd zijn traag. Vandaar dat ze zo langzaam uit je lichaam verdwijnen, toch, of niet dennis?? :)

lange esters hechten zich oa inm de vetvellen. en die komen langzaam vrij. hoe denk je dat t anders kan dat eq en deca nog zo lang zijn op te sporen.
des te lager je vet% te sneller de lange esters dus uit je lijf zijn.
de lange esters werken idd meteen, dat zal ik nooit ontkennen.
verder werken clomid en nolva ook meteen vanaf dag een, hoewel ze ook moeten cumuleren. de bijwerkingen vd clomid treden toch ook niet pas op in week 2,3?

dennis999 zei:
lange esters hechten zich oa inm de vetvellen. en die komen langzaam vrij. hoe denk je dat t anders kan dat eq en deca nog zo lang zijn op te sporen.
des te lager je vet% te sneller de lange esters dus uit je lijf zijn.
de lange esters werken idd meteen, dat zal ik nooit ontkennen.
verder werken clomid en nolvadex ook meteen vanaf dag een, hoewel ze ook moeten cumuleren. de bijwerkingen vd clomid treden toch ook niet pas op in week 2,3?

Dus dan zijn we t eens. En bijwerkingen kunnen vanaf dag 1 al optreden. T is maar hoe gevoelig je voor iets bent.

Je doseringen van de nakuuur zijn gewoon LOMPhoog IMO.............

Ik zou persoonlijk rustig aan beginnen met 25 mg clomid per dag, eventueel opbouwen naar 50 mg per dag.De nolva op 20 MG houden, ik tover ze zo niet boven tafel, maar meerdere studies hebben eengetoond dat nolvadex meer dan 20 MG geen toegevoegde waarde heeft, en al de receptoren voldoende bezet.

Alles wat je er teveel; in kiepert zorgt IMO voor sides, dat was iig wel MIJN ervaring
Ik ging wazig zien van Clomid, en kreeg giga-opvliegers van Nolvadex............dus voor mij simpelweg geen nakuur meer. Spiermassa behouden doe je door voldoende Kcal binnen te krijgen, en door te blijven trainen. En op termijn herstel je lichaam vanzelf.......bij de een duurt dat 6 weken, bij de ander 1 jaar.

UIteindelijk donder je op (lange) termijn toch terug naar je oude niveau. Nakuur is voor mij uitstel van executie........

Succes kerel :thumbs:

Die Lange zei:
Je doseringen van de nakuuur zijn gewoon LOMPhoog IMO.............

Ik zou persoonlijk rustig aan beginnen met 25 mg clomid per dag, eventueel opbouwen naar 50 mg per dag.De nolvadex op 20 MG houden, ik tover ze zo niet boven tafel, maar meerdere studies hebben eengetoond dat nolvadex meer dan 20 MG geen toegevoegde waarde heeft, en al de receptoren voldoende bezet.

Alles wat je er teveel; in kiepert zorgt IMO voor sides, dat was iig wel MIJN ervaring
Ik ging wazig zien van Clomid, en kreeg giga-opvliegers van Nolvadex............dus voor mij simpelweg geen nakuur meer. Spiermassa behouden doe je door voldoende Kcal binnen te krijgen, en door te blijven trainen. En op termijn herstel je lichaam vanzelf.......bij de een duurt dat 6 weken, bij de ander 1 jaar.

UIteindelijk donder je op (lange) termijn toch terug naar je oude niveau. Nakuur is voor mij uitstel van executie........

Succes kerel :thumbs:

Heel apart dit Lange.
Hopelijk werkt dit goed voor je.
De enige reden die ik zie om niet na te kuren is dat je na een week of 4 toch weer gaat beginnen.

Terug
Naar boven