Fitness Seller

Nakuur na een lange tijd on

Rene S

Cool Novice
Waardering
2
Lengte
1m79
Massa
95kg
Vetpercentage
10%
Hallo,

Aan het eind van deze maand ga ik off. Ik ben sinds eind maart on. Wat ik heb gebruikt is:

Test E 750 EW
Mast E 600 EW
Tren E 400 EW

Bridge Test E 250 EW

Test E 750 EW
Mast E 600 EW
Bold 500 EW

In totaal dus een aantal maanden on. Nu is mijn vraag wat de beste nakuur is en met welke doseringen, volgens jullie. Het is de bedoeling dat alles goed hertelt ivm kinderwens. Gedurende de kuur zette ik elke 5 dagen 500iu hcg.

Voor de nakuur heb ik nolvadex en hcg gehaald.

Alvast bedankt voor jullie tips.

Ik ging zelf off na 14 maanden zonder HCG. Ik deed dan 4 weken HCG blast en dan clomid op 50mg (clomid helpt beter bij herstel dan nolvadex).

We zijn nu meer dan 12 weken na mijn laatste injectie en ik voel me goed. Libido is normaal, herstel na trainingen gaat goed.

Bloed laat ik in december prikken maar ik voel me goed dus hoop dat de bloedtest dat ook is.

Ik ging zelf off na 14 maanden zonder HCG. Ik deed dan 4 weken HCG blast en dan clomid op 50mg (clomid helpt beter bij herstel dan nolvadex).

We zijn nu meer dan 12 weken na mijn laatste injectie en ik voel me goed. Libido is normaal, herstel na trainingen gaat goed.

Bloed laat ik in december prikken maar ik voel me goed dus hoop dat de bloedtest dat ook is.

Hoe vond je het mentaal ? Lees altijd oftewel horror verhalen oftewel van helemaal geen dip of niets

Hoe vond je het mentaal ? Lees altijd oftewel horror verhalen oftewel van helemaal geen dip of niets

Ik stond achter de beslissing om off te gaan dus heb eigenlijk mentaal geen problemen gehad. Ook niet met het feit dat mijn fysiek al een stuk minder is dan toen ik on was, ik had me daar op voorbereid dus eigenlijk mentaal geen problemen gehad.

Enkel die vermoeidheid (wat nu dus al een stuk beter is) en libido die laag was (hetgeen nu ook al terug redelijk normaal is). Maw: ik voel me 90-95% hersteld, maar nu is het afwachten of mijn bloedwaarden dat ook zijn.

• Topic Starter Topic Starter

En wat zijn je HCG doseringen?

Hoelang nam je die clomid?

Terug
Naar boven