MuscleMeat

Nakuur

hoytarcher

Novice
Waardering
0
Bestaat er soms geen alternatief kruidenmiddel zoals mariadistel ofzo om na te kuren na een testokuur die zomaar verkrijgbaar is ipv Clomid en Nolvadex ????

net zoveel als homeopatische middelen die je voor testosteron replacement kan kopen

als je echt wanhopig bent kun je kijken naar Novedex ofzow; dat is een over-the-counter verkrijgbaar supplement wat oestrogeen zou moeten verlagen. YMMV.

maca

ja ik neem meestal maca tussendoor en dat doet het goed bij mij

idd maca doet wel 'iets', net als tribulus en zma (iig werkt dat voor mij).
dit neemt niet weg dat het geen vervanging is van een echte nakuur.

zma doet ook wonderen voor je vrije test ik zal eens kijken als ik die onderzoeken nog kan vinden.

zma helpt je vrije cholesterol te converteren naar testosterone.

Hier heb je een aantal supps die je helpen om natuurlijk je test te laten uppen:

ZMA, Zink, VitB6 en Magnesium en nog een aantal andere natuurlijke supps.

Maar ook andere manieren zoals je dieet, training, coïtus, slaap, alcohol gebruik en stress, dat heeft allemaal invloed op je testosterone niveau.

Zma: Is bewezen va nature je test te laten boosten.
Dieet: Speelt een grote rol in het stimuleren van test door de juiste balans te vinden.
Training:Speelt een grote rol bij het laag houden van je cortisol wat je natuurlijke test verlaagd dus niet langer dan een uur en kei hard er tegen aan, bij hoge cortisol levels heeft een gemiddeld lichaam 5 dagen nodig om dat te herstellen.
Sex: heeft een bewezen invloed op je testosterone door uitstel van geslachtsgemeenschap daalt je test waarde dus regelmatif coïtus is een goed punt.
Slaap:Goede nachtrust kan je test ook toe laten nemen door een beetje melatonine in te nemen bevordert het je nachtrust.
alcohol: kan je test levels met zoon 20% laten zakken en verhoogt je oestrogeen waardes.
stress: doet je cortisol weer stijgen dus....

dit is een leuke basis om mee te beginnen de rest komt van zelf.

testosting forte, (i.c.m.) tribulus(van testomax)

testosting is poep man.

Terug
Naar boven