MuscleMeat

Naposim Ranbaxy orgineel 5mg betaan ook in 10mg of zwaarder??

nickyrisse85

Novice
Waardering
0
Lengte
1m85
Massa
80kg
Vetpercentage
11%
Ik ken de orginele Naposim Ranbaxy 5mg ( ben ik erg fan van )

Maar ik vroeg me af of deze ook in zwaardere versies werd gemaakt ,
zoals bv in 10mg of misschien wel 20mg ??

Wan ik ken die alleen van 5mg

Die echte oude Rusische worden volgens mij niet eens meer gemaakt ?

Ben er redelijk zeker van dat ze enkel in de 5mg versie worden gemaakt.

5mg, nooit anders dan dat gezien.

Naposim is toch gewoon dianabol?! maakt dan toch niks uit welke dbol je gebruikt?

• Topic Starter Topic Starter
Ik had daar altijd hele goede ervaringen mee , kheb ook eens thaise gehad die vond ik minder (van die roze )

Kun je toch niet vergelijken? een audi is motorisch en mechanisch anders gebouwd dan een bmw. De werkzame stof blijft metandienone voor dianabol dus het blijft hetzelfde.

een auto is een auto brengt je van A naar B de een doet dat alleen beter als de ander.

ivm AAS de een is anders gedoseerd dan de ander. De een heeft andere bij-producten in de pil dan de ander. De ene werkzame stof is zuiverder dan de ander etc etc etc.

je denkt veel te kort door de bocht.

een auto is een auto brengt je van A naar B de een doet dat alleen beter als de ander.

ivm AAS de een is anders gedoseerd dan de ander. De een heeft andere bij-producten in de pil dan de ander. De ene werkzame stof is zuiverder dan de ander etc etc etc.

je denkt veel te kort door de bocht.

+1

Van een bepaald merk dat dbol maakt hoor ik vaak dat men niks merkt en daarom liever een ander merk heeft. Dus zo gek is die vergelijking niet.

Terug
Naar boven