XXL Nutrition

Nasa wou duizenden dollars betalen over een maanlanding film tegen te gaan

Gaat er iemand nog biertjes drinken vanavond?

mooie zinsconstructie in de titel

Rippling flag - No shit sherlock, trillingen, hij zet em in de vloer
No stars - Nee gek he, probeer jij maar eens sterren te fotograferen met je mobietlje
Non-parallel shadows - Nee gek he, die stenen en kratertjes verschillen allemaal in diepte etc.

Zo kan ik nog wel even doorgaan, wat een lachwekkend filmpje :roflol:

Ik ben houston

All heil houston de god der informatie !

Dat filmpje is dus toch echt of wat.

• Topic Starter Topic Starter
ll

Laatst bewerkt:
Ik heb ergens een keer gelezen dat in de ruimte tussen de aarde en de maan ergens zo veel straling zit waardoor bemaning zeker om het leven komt. Verder heb ik zelf ook mijn twijvels wat nou waar is. Ik geloof best dat die vieze amerikanen de boel hebben belazerd om de race tegen rusland te kunnen winnen.

Ik heb ergens een keer gelezen dat in de ruimte tussen de aarde en de maan ergens zo veel straling zit waardoor bemaning zeker om het leven komt. Verder heb ik zelf ook mijn twijvels wat nou waar is. Ik geloof best dat die vieze amerikanen de boel hebben belazerd om de race tegen rusland te kunnen winnen.

Dat klopt als je open en bloot in de ruimte zit ja. Er gaat slechts een fractie door de wand van het ruimteveer. Bij hevige zonnevlammen moeten ze ook opletten, dan gaat er een schadelijke dosis door het ruimteveer.

Houston, my hero in news i don't wanna know <3

Sinds Houston op DBB zit heb ik mijn krantenabbo opgezegd en kijk ik nooit meer naar het nieuws. Gaat goed zo.

Na enkel de tittel te lezen wist ik al van wie dit kwam

Dat klopt als je open en bloot in de ruimte zit ja. Er gaat slechts een fractie door de wand van het ruimteveer. Bij hevige zonnevlammen moeten ze ook opletten, dan gaat er een schadelijke dosis door het ruimteveer.

Jep, en krijgen ze rare verschijningen te zien voor hen. Zo iets gelijk piloten in een vliegtuig als ze door een aswolk gaan.
Maar nu wordt er rekening gehouden met die zonnevlammen; maar ze zijn wel erg gevaarlijk.

Terug
Naar boven