standebull
Cool Novice
- Waardering
- 0
Kent iemand het middel Humanovar? Het is een natuurlijk anabolica.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
mischien alleen een rare vraag van de topicstarter maar tog weer jammer dat er geen normaal antwoord op gegeven kan worden.
Ik ken het produkt niet anders deed ik het

standebull zei:Was maar een vraagje.
Ik train 4 keer per week. Ben 20 kg afgevallen door veel cardio te doen gecombineerd met krachttraining. Sinds half jaar vol aan de gewichten gaan hangen. Doe op dit moment reverse pyramid systeem.
Gebruik als enigste suplement Nectar Wei en wil me wat meer verdiepen in andere supplementen om wat meer bij te zetten.
Ben 42 jaar, weeg 85
Bench press = 7 x 90
By the way, wel errug stoer hier allemaal
Ryu zei:Maar nee het is geen ripp off. Mooie naam voor dure prijs wat niks doet. Er is niet zoiets als natuurlijke anabolen steriode. Wel anabolische werking wat natuurlijk voor iedereen duidelijk is. Want dat is ETEN.
Je bent goed bezig met je whey. Verder zou ik creatine erbij nemen, Weet niet of je al ervaring hebt met dit product?
standebull zei:Bedankt voor je reactie. Ik ben me aan het orienteren. Wilde eigenlijk aan de creatine, maar ben bang (na zoveel te zijn afgevallen) dat ik er te veel van aankom.
Mijn voedingsschema is:
7.45 Wei (na opstaan)
8.00 Volkoren brood met 20+ kaas
10.30 plakje roggebrood en appel
12.00 blikje tonijn (water) met beetje balsamico olie en tomatenketchup
15.00 plakje roggebrood appel
17.00 trainen met vooraf water en na trainen Wei met fructose
18.30 eten wat de pot schaft (wel met verse groeten uiteraard)
10.30 Wei met magere kwark
Op niet trainingsdagen neem ik alleen smorgens wei en kwark voor het slapen gaan.

DvO zei:Ik vind dat er altijd zo overdreven wordt met het vocht vasthouden bij creatine.
Valt allemaal reuze mee
standebull zei:Bedankt voor je reactie. Ik ben me aan het orienteren. Wilde eigenlijk aan de creatine, maar ben bang (na zoveel te zijn afgevallen) dat ik er te veel van aankom.
Mijn voedingsschema is:
7.45 Wei (na opstaan)
8.00 Volkoren brood met 20+ kaas
10.30 plakje roggebrood en appel
12.00 blikje tonijn (water) met beetje balsamico olie en tomatenketchup
15.00 plakje roggebrood appel
17.00 trainen met vooraf water en na trainen Wei met fructose
18.30 eten wat de pot schaft (wel met verse groeten uiteraard)
10.30 Wei met magere kwark
Op niet trainingsdagen neem ik alleen smorgens wei en kwark voor het slapen gaan.