XXL Nutrition

Natuurlijk anabolica

Ab Normaal is een betere moppentapper

Bullcrap gewonnen uit kippenembryo's.

Testosteron is ook hartstikke natuurlijk. Dianabol weer niet. :D
Humanovar is toch gewoon GH? Of was het nou HGH? Stomme generieke namen.

mischien alleen een rare vraag van de topicstarter maar tog weer jammer dat er geen normaal antwoord op gegeven kan worden.

Ik ken het produkt niet anders deed ik het :)

mischien alleen een rare vraag van de topicstarter maar tog weer jammer dat er geen normaal antwoord op gegeven kan worden.

Ik ken het produkt niet anders deed ik het

Ze verwachten altijd dat iemand die nieuw is het forum net zo goed snapt als hun, kortzichtigheid heet dat.

Ik heb al kort uitgelegd wat het is, het is echt een supp gewonnen uit kippenembryo's. Dat ze er dan nog een interessante naam aan geven zegt genoeg, ze willen zich voordoen als supp die net zo werkt als de verboden middelen.

• Topic Starter Topic Starter
Was maar een vraagje.
Ik train 4 keer per week. Ben 20 kg afgevallen door veel cardio te doen gecombineerd met krachttraining. Sinds half jaar vol aan de gewichten gaan hangen. Doe op dit moment reverse pyramid systeem.
Gebruik als enigste suplement Nectar Wei en wil me wat meer verdiepen in andere supplementen om wat meer bij te zetten.
Ben 42 jaar, weeg 85
Bench press = 7 x 90

By the way, wel errug stoer hier allemaal

Stoer he :D

Maar nee het is geen ripp off. Mooie naam voor dure prijs wat niks doet. Er is niet zoiets als natuurlijke anabolen steriode. Wel anabolische werking wat natuurlijk voor iedereen duidelijk is. Want dat is ETEN.

Je bent goed bezig met je whey. Verder zou ik creatine erbij nemen, Weet niet of je al ervaring hebt met dit product?

standebull zei:
Was maar een vraagje.
Ik train 4 keer per week. Ben 20 kg afgevallen door veel cardio te doen gecombineerd met krachttraining. Sinds half jaar vol aan de gewichten gaan hangen. Doe op dit moment reverse pyramid systeem.
Gebruik als enigste suplement Nectar Wei en wil me wat meer verdiepen in andere supplementen om wat meer bij te zetten.
Ben 42 jaar, weeg 85
Bench press = 7 x 90

By the way, wel errug stoer hier allemaal

respect kerel!

ontopic;

Idd een baggerproduct. Supplementenboeren hebben altijd hele mooie verkooppraatjes met "je wint wel 400% extra spiermassa en kracht". Maar als puntje bij paaltje komt, had ik dat geld wat ik in nutteloze supps heb gestopt, de sloot in kunnen donderen.

Ryu zei:
Maar nee het is geen ripp off. Mooie naam voor dure prijs wat niks doet. Er is niet zoiets als natuurlijke anabolen steriode. Wel anabolische werking wat natuurlijk voor iedereen duidelijk is. Want dat is ETEN.

Je bent goed bezig met je whey. Verder zou ik creatine erbij nemen, Weet niet of je al ervaring hebt met dit product?

Bedankt voor je reactie. Ik ben me aan het orienteren. Wilde eigenlijk aan de creatine, maar ben bang (na zoveel te zijn afgevallen) dat ik er te veel van aankom.

Mijn voedingsschema is:
7.45 Wei (na opstaan)
8.00 Volkoren brood met 20+ kaas
10.30 plakje roggebrood en appel
12.00 blikje tonijn (water) met beetje balsamico olie en tomatenketchup
15.00 plakje roggebrood appel
17.00 trainen met vooraf water en na trainen Wei met fructose
18.30 eten wat de pot schaft (wel met verse groeten uiteraard)
10.30 Wei met magere kwark

Op niet trainingsdagen neem ik alleen smorgens wei en kwark voor het slapen gaan.

standebull zei:
Bedankt voor je reactie. Ik ben me aan het orienteren. Wilde eigenlijk aan de creatine, maar ben bang (na zoveel te zijn afgevallen) dat ik er te veel van aankom.

Mijn voedingsschema is:
7.45 Wei (na opstaan)

Op niet trainingsdagen neem ik alleen smorgens wei en kwark voor het slapen gaan.

van creatine zal je hooguit wat vocht vasthouden, en mits een goed trainingsschema wordt aangehouden wat spiermassa maar geen vet iig. :)

Dan kun je sowieso ms beter voor cee kiezen ipv cm ik heb t idee dat je daarbij toch wel een stuk minder vocht vasthoudt :cool:

Ik vind dat er altijd zo overdreven wordt met het vocht vasthouden bij creatine.
Valt allemaal reuze mee

ja, reageerde ook op bossie :)

standebull zei:

Mijn voedingsschema is:
7.45 Wei (na opstaan)

Zorg dat je elke maaltijd wat eiwitten binnen krijgt. minimaal 15 gram. Dan zul je ook makkelijker spiermassa aanzetten omdat je je lichaam de hele dag van bouwmateriaal voorziet. Daardoor kun je meer anabool zijn (spieren opbouwen) dan catabool (spieren afbreken) zodat je meer spiermassa opbouwt. Want je bouwt de hele dag spiermassa op en je breekt het af.
Zoals je waarschijnlijk ook wel weet verbrand elke kg spiermassa die je bij wint weer extra calorien, ook wanneer je niks doet.
Creatine zou een leuke toevoeging kunnen zijn, omdat het zorgt voor meer vocht in de spiercel, waardoor je spieren beter voedingsstoffen kunnen opnemen en dus beter kunnen groeien. Een andere leuke bijkomstigheid is dat je er meer kracht en uithoudingsvermogen van kunt krijgen.
Ik denk dat het op jou leeftijd wel eens de moeite kan zijn om een tribulus product te proberen. Ga dan niet voor het eerste en beste goedkope product maar kijken even naar de ingredienten en kies er een waar ook 20% aan Protodioscin in zit. b.v. triboteston.

B.B. Junkie. Hier kan ik wat mee. Bedankt. Ik zat zelf te denken aan een creatine/glutamine mix (herstel wordt met 42 jaartjes ook belangrijker). Tribulus ken ik nog niet, daar zal ik me eens in gaan verdiepen.

Terug
Naar boven