AndroidHealthClinic

Natuurlijke testosteron die je lichaam zelf aanmaakt.

Gorill0r

Colossal Veteran
Elite Member
10.000 berichten
Waardering
30
Misschien een domme vraag maar ik kan nergens een fatsoenlijk antwoord vinden.

Ik heb het hier niet over een kuur maar testosteron die door je lichaam zelf wordt aangemaakt.

Ik weet dat testosteron zorgt voor mannelijke kenmerken, spierdefinitie, zin in coïtus en het ontwikkelt je spierstelsel

Wanneer je opgewonden raakt van een vrouw stijgt je testosteron spiegel en daalt na de coïtus weer.

Dus dat zou kunnen betekenen dat wanneer je niet vrijt voor laten we zeggen 4 weken en je testosteron spiegel erg hoog is je in die maand meer massa kan pakken dan wanneer in dezelfde maand bijvoorbeeld elke dag zou vrijen? Of zie ik dit verkeerd?

Ik merk bij mezelf dat wanneer mijn testosteron spiegel erg hoog is ik veel sterker ben en naar mijn gevoel sneller herstel alleen kan ik dit niet bevestigen. Sporters zoals Mohammed Ali had maanden geen coïtus voor een wedstrijd.

Ben overigens niet van plan te kuren maar loop al een hele tijd met deze vraag rond.

volgens mij maak je meer testosteron aan als je vaker zex hebt en als dat niet zo is dan heb ik liever een laag test gehalte want ik zou echt geen 4 weken geen coïtus hebben om misschien een beetje meer spieren te krijgen. en wat heb je aan test als je niet kan nken :D ach.........wat zeur ik....neem test year round ;)

holla,

-rodge

Volgens mij kan je als natural wel een bepaalde piek bereiken in de testgehalte, maar zit ook wel een limiet aan.
Het zal natuurlijk lang niet zo hoog zijn als met AAS, dat is wel duidelijk.
Maar volgens mij was het ook niet goed om 4 weken dit op te sparen, als je begrijpt wat ik bedoel.
Volgens het onderstaande stukje wordt er gezegd dat na de 7e dag je test gehalte sterk daalt.
http://forum.dutchbodybuilding.com/f93/masturbatie-slecht-voor-testosteron-57875/

Lees dit maar ff door.

volgens mij maak je meer testosteron aan als je vaker zex hebt en als dat niet zo is dan heb ik liever een laag test gehalte want ik zou echt geen 4 weken geen coïtus hebben om misschien een beetje meer spieren te krijgen. en wat heb je aan test als je niet kan nken :D ach.........wat zeur ik....neem test year round ;)

holla,

-rodge

4 weken geen coïtus hebben heb je tot een bepaalde hoogte in eigen hand.
Als ik zolang geen coïtus zou hebben, dan heb ik elke avond een natte droom man. Dat kan ik immers niet tegenhouden:p

• Topic Starter Topic Starter
4 weken geen coïtus hebben heb je tot een bepaalde hoogte in eigen hand.
Als ik zolang geen coïtus zou hebben, dan heb ik elke avond een natte droom man. Dat kan ik immers niet tegenhouden:p
Ja maar ook na een natte droom blijft de zin in coïtus aanhouden.

• Topic Starter Topic Starter
DAt is wel zo, maar goed je bent wel klaargekomen, dus je test gehalte is wel gedaald.
Ja dat wel, ik denk overigens wel dat het per persoon verschilt.

Het testosteron gehalte in je lichaam is te meten en bepaalde mannen hebben van nature wel 3x meer testosteron in hun lichaam dan andere mannen.

Ja dat wel, ik denk overigens wel dat het per persoon verschilt.

Het testosteron gehalte in je lichaam is te meten en bepaalde mannen hebben van nature wel 3x meer testosteron in hun lichaam dan andere mannen.

Daar zeg wat leuks, als ik ff gebruik mag maken van je topic, heb ik nog een leuke vraag.
Als iemand dus van nature een hoog test gehalte heeft, zou je dan in verhouding meer of juist minder AAS (test enth/prop) kunnen/moeten zetten.

Daar zeg wat leuks, als ik ff gebruik mag maken van je topic, heb ik nog een leuke vraag.
Als iemand dus van nature een hoog test gehalte heeft, zou je dan in verhouding meer of juist minder AAS (test enth/prop) kunnen/moeten zetten.

Meer natuurlijk, want je grens ligt hoger dus om er echt wat van te merken zal je hem hoger moeten doseren. Maar met die mg`s die wij aanmaken per dag zal je toch wel wat merken dat kan haast niet anders. Maar iniedergeval je gevoeligheid zal wat lager liggen naarmate je meer produceert.

Waarom? Ik denk dat het verschil te verwaarlozen valt, vergeleken met de doseringen die men doorgaans gebruikt voor een kuur. Die zijn vele malen hoger dan je eigen productie.

Tongkat ali schijnt wel je vrije testoteron te verhogen, misschien interessant voor de niet gebruikers onder ons.

Maar ik geen glenn gelijk, de hoeveelheid die je in je lichaam spuit is velen malen hoger dan wat je natuurlijk produceert en het is daarom ook niet echt te vergelijken.

WAT een idee gorillor :D
Ik bewonder je toewijding maar dit is mss toch wel een beetje té :D

holla,

-rodge

Hahaha...:D

Terug
Naar boven