MuscleMeat

Nederland lacht met Belgisch stroomtekort

Masterhit

Monstrous Giant
Elite Member
10.000 berichten
Waardering
1.032
http://nieuws.vtm.be/x-tra/115038-nederland-lacht-met-ons-stroomtekort

De Nederlandse Radio 2 heeft een opmerkelijke radiospot uitgezonden. Het steekt daarin de draak met het mogelijk stroomtekort in België deze winter. Onder het motto “niet mokken, lekker wokken”, wil de radiozender ons Belgen helpen om een stroomtekort in de winter te vermijden.

De spot verwijst naar de besparingstips die de Belgische overheid lanceerde om komende winter een stroomtekort te vermijden. Meer eenpansgerechten koken was één van de energietips. Om ons te helpen met het bereiden van eenpansgerechten die minder energie verbruiken, willen de Nederlanders wokpannen inzamelen voor België.

:roflol:

maar ook triest tegelijk, dit land wordt met de dag marginaler

Volgend jaar stijgt de energie prijs fors met 30% of meer, moeten ze toch verantwoorden door dat deze winter zogezegd een tekort zou zijn.

Ik leef toch van de liefde.

Mooi voor Hoody, want de verwarming zal ook wel een tandje lager staan dus iedereen gaat knuffelen om warm te worden :D

Ik heb gisteren nog lekker gewokt. In 1 wok kunnen 6 maaltijden :)

dat moet een huge ass wok zijn dan :cool:

elke dag is dikke truien dag

Meh, viel mee.

grotewok.jpg

de grootste in de ikea, kost geen drol/hol (nl/be)

Heb er zo'n twee, maar gebruik meestal maar één.

Volgende keer zoek ik er wel ééntje zonder "anti aanbaklaag" want er zijn al plekken waar die volledig verdwenen is

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Die lijkt mij beter dan...

Zo grappig is het anders niet.

Wie was er ook alweer voor het sluiten van alle kerncentrales en tegen de bouw van nieuwe? Dedecker heeft dit zo vaak voorspelt in het parlement. De politiek maak zich weer eens belachelijk.

Terug
Naar boven