Fitness Seller

Nederland zal leeg lopen in de toekomst!

Centaur

Colossal Veteran
Elite Member
10.000 berichten
Waardering
420
Lengte
1m90
Massa
110kg
Aantal Nederlanders daalt in 2035
De Nederlandse bevolking krimpt vanaf 2035. In 2040 daalt het aantal inwoners met gemiddeld 30 mensen per dag. In 2005 komen er nog 92 inwoners per dag bij.

Migratie
Dat meldt het CBS. In 2027 sterven er al meer mensen dan dat er geboren worden, maar de krimp zal aanvankelijk worden beperkt door de toenemende migratie. Die stijgt in 2010 als de werkgelegenheid toeneemt doordat veel babyboomers met pensioen gaan.

Bevolkingsafname
Het aantal sterfgevallen zal in 2040 zijn gestegen tot ongeveer 600 per dag, terwijl het aantal geboorten dan is gedaald tot 500.

Helemaal goed! :thumbs:

Nederland is te dik bevolkt...

Teveel dikke mensen inderdaad.

Wat wel misschien een nadeel zijn kan: het aantal niet-westerse allochtonen zal daardoor relatief nog veel sterker toenemen.

dj_phreak zei:
Wat wel misschien een nadeel zijn kan: het aantal niet-westerse allochtonen zal daardoor relatief nog veel sterker toenemen.
Maar als er minder mensen zijn westerse mensen zijn, zijn er minder mensen waarvan ze kunnen stelen dus ik denk dat dat wel meevalt... :p

Nog 30 jaar wachten???? :mad: Ik kan nog wel een paar maatregelen te bedenken om het te bespoedigen :D

jaja op gegevens van nu al vooruit kijken... ik denk dat er ondertussen nog wel het een en ander kan veranderen hoor...

ja dat gaat zeker gebeuren als ze dood zijn dus dat maken wij niet meer mee :mad:

Nou je zou haast denken dat de vermindering eerder zal gaan optreden met deze klote samenleving ...

Nederland word erg duur zolangzamerhand ... En de lonen en werkgelegenheid blijven zakken...

Denk aan de steeds herindelenede afspraken rond ziekenfonds enzo .. eigen risico stijgt steeds meer, grijs kenteken gaat weg, brandstoffen worden snel duurder momenteel

alsof dat te voorspellen valt:cool:
en wat dan nog? reden te meer er wat aan te doen denk ik zo

Komen wel weer n paar duizend Marokkanen of Turken voor in de plaats :cool:

Wees er maar blij om...

Elk jaar emigreren duizenden 'native' Nederlanders nu al naar beter oorden omdat ze het zat zijn belasting te betalen die verspild wordt aan uitkeringen van mensen die prima kunnen werken enz. enz. De reden dat de bevolking nu niet al afneemt is dat er nog zoveel ongeschoolde immigranten voor in de plaats komen. Maar over enkele decennia wordt het hier zo'n ellende dat zelfs Afrikanen beginnen te twijfelen of ze hier nog wel willen wonen en dan begint de stroom naar andere landen te overheersen.

En dat belasting betalen ed ... dat begint me behoorlijk me strot uit te hangen idd..

Hiekie zei:
En dat belasting betalen ed ... dat begint me behoorlijk me strot uit te hangen idd..

Het is nemen, nemen en nog eens nemen, en wat krijg je dr voor terug?

Een onveilige k*tmaatschappij waarvan het complete sociaal stelsel begint te rammelen aan alle kanten.

west-europa is lang een grootmacht geweest, maar zoals alle grootmachten komen ze ook ten val. wij vallen, jammer voor ons, echter heel erg langzaam. het "uitsterven" van onze bevolking is daar een symptoom van, we leven nog volgens standaarden die niet meer realistisch zijn. de enige manier is dat we vrijwel al onze sociale rechten opgeven, en onze lonen halveren. maar of we dit willen...

PS: ik ben met mijn eigen standpunt niet akkoord trouwens, maar het is wel de harde waarheid

Terug
Naar boven