Fitness Seller

[NEED HELP] Problemen met installeren (ftp)

Test_Addicted

Advanced Bodybuilder
Waardering
5
Yo..

Ik heb een bug o.i.d waar ik hélemááááál gestoord van wordt..!!! :mad:

Sinds kort download ik films met een privé ftp site. Ik heb tot 2 keer toe verschillende films gedownload. Het downloaden zelf gaat prima, maar installeren is een probleem.

Bij beide films krijg ik tijdens het instaleren het volgende bericht:

"Write error in the file saw.3.unrated.unique.img. Probably the disk is full"

of

"Write error in the file grudge.2.unrated.unique.img. Probably the disk is full"

Dit slaat nergens op want ik heb genoeg ruimte vrij op harde schijf. Het gekke is ook dat bij beide films het installeren stopt bij precies hetzelfde file, op precies hetzelfde moment!!

Weet iemand waar het probleem zit?!!?!?

hoe groot zijn de bestanden en wat voor bestandssysteem gebruik je?
Als dit om bestanden van enkele gigabytes gaat, dan moet je wel NTFS als bestandssysteem gebruiken aangezien FAT32 maar bestanden ondersteund van max. ongeveer 4GB.

Dat wilde ik ook zeggen :) Wscorpion was me voor..

Controleer het tyoe van je bestandssysteem.. Mocht dit fat32 zijn dan kun je met het commando:

Convert stationsletter: /FS:NTFS

het spulletje omzetten naar NTFS... FAT32 kan inderdaad max bestanden van 4 GB aan. Een ander minder voorkomend probleem is dat je in de root van het station waar je de film wilt uit pakken meer dan 512 bestanden hebt staan..

• Topic Starter Topic Starter
En hoe kan ik stap voor stap controleren of ik fat32 heb of NTFS?! En hoe kan ik dat stap voor stap wijzigen?!

Jullie hebben namelijk te maken met een nOOb... ;)

- Dubbelklik op "Deze Computer" op je bureaublad,
- Rechtermuis op "Local Disk C:" (of iig de partitie / schijf waar je de data op wilt slaan).

Nu krijg je een schermpje waar je bij File System: kunt zien staan of het NTFS of FAT32 is en hoeveel ruimte er nog beschikbaar is op die partitie /schijf.

Jullie hebben namelijk te maken met een nOOb... ;)
Ach, iedereen is ergens wel een n00b in ;)

Inderdaad fat32...!

En hoe wijzig ik dit?!

Zie mijn post !!! ;)

Verdorie .. die scorpion me weer voor haha

Start => Uitvoeren ..
CMD <ENTER>

In het zwarte scherm wat verschijnt tik je het volgende: waarbij stationsletter staat voor het station dat je wilt omzetten ..

Convert stationsletter: /FS:NTFS

voor een D: station word het dus :"

Convert D: /FS:NTFS

het spulletje omzetten naar NTFS... FAT32 kan inderdaad max bestanden van 4 GB aan. Een ander minder voorkomend probleem is dat je in de root van het station waar je de film wilt uit pakken meer dan 512 bestanden hebt staan..

HIERO

Yep, nu ben jij mij voor :D

Probleem opgelost..!! Super bedankt Scorpion en Hiekie...

Ik zal de komende tijd wat karma droppen.. tis niet veel maar toch...

Hehe :) LOL ... we doen het graag ;)

Wscorpion, wat voor ondergrond heb jij eigenlijk ?

Hehe :) LOL ... we doen het graag ;)

Wscorpion, wat voor ondergrond heb jij eigenlijk ?
ondergrond? achtergrond bedoel je waarschijnlijk? :D

ik ondersteun gebruikers met het gebruik van computers en applicaties. Hierbij komt ook een stukkie server, rechten en account beheer binnen AD en verschillende andere bedrijfssystemen. Ook exchange hoort erbij natuurlijk :p
Daarnaast is mijn hobby om zoveel mogelijk over informatiebeveiliging te weten, hier wil ik me in de toekomst mijn werk ook van maken ;)

ondergrond? achtergrond bedoel je waarschijnlijk? :D

ik ondersteun gebruikers met het gebruik van computers en applicaties. Hierbij komt ook een stukkie server, rechten en account beheer binnen AD en verschillende andere bedrijfssystemen. Ook exchange hoort erbij natuurlijk :p
Daarnaast is mijn hobby om zoveel mogelijk over informatiebeveiliging te weten, hier wil ik me in de toekomst mijn werk ook van maken ;)

en zo kom je bij een BB forum terecht... :D

Yep, maar BB doe ik ook al vanaf 1997, dus das ook niets nieuws :D

Nice.. Ook een fokking lange tijd idd.. Nooit tussenstop's gehad?

Ik trainde in het begin (4 jaar geleden) als een beest, zo'n 3,5 jaar lang, 5 dagen in de week. Momenteel zit ik stil tot en met komende juni. Ik zit in mijn eindjaar van school en ben té druk. Stage (24 uur), school (16 uur), eindscriptie (4 tot 5 uur), bijbaan (12 uur). Ik woon samen dus heb ook een vriendin plus sociaal leven.

Best moeilijk... Ik denk eraan om in augustus een allerlaatste kuur te pakken om de verloren tijd in te halen...

wel een stop gehad van 4 jaar:

maart 1997 - eind 2001 --> 6dgn per week BB
begin 2002 - eind 2002 --> dienst, 6 dgn per week fitness, etc...
begin 2003 - december 2006 --> gedwongen stop, te druk met werk, geen ruimte om zelf thuis te trainen en ik woonde toen in de middle of nowhere waar de dichtsbijzijnde sportschool 45 minuten rijden was...
december 2006 - heden --> eindelijk weer begonnen, train nu thuis ;)

btw, leuk gesprek dit, maar eigenlijk beetje verkeerd topic :D

wel een stop gehad van 4 jaar:

maart 1997 - eind 2001 --> 6dgn per week BB
begin 2002 - eind 2002 --> dienst, 6 dgn per week fitness, etc...
begin 2003 - december 2006 --> gedwongen stop, te druk met werk, geen ruimte om zelf thuis te trainen en ik woonde toen in de middle of nowhere waar de dichtsbijzijnde sportschool 45 minuten rijden was...
december 2006 - heden --> eindelijk weer begonnen, train nu thuis ;)

Wow, begin 2003 tot afgelopen maand is serieus lang idd!! Heb je nooit moeite gehad daarmee?! Ik bedoel ik zou dat niet trekken, een half jaartje max....

Wat heb je thuis staan dan aan trainings gear?!?[/QUOTE]

Nu heb ik een vraag, paas me dat ftp'tje haha :D

Wow, begin 2003 tot afgelopen maand is serieus lang idd!! Heb je nooit moeite gehad daarmee?! Ik bedoel ik zou dat niet trekken, een half jaartje max....

Wat heb je thuis staan dan aan trainings gear?!?
Zeker wel, maar het ging niet anders, dus in die tijd heb ik me maar volop op Computerbeveiliging gestort, was toen ieder vrij moment aan t leren, lezen of programmeren. Nu kan ik het weer een beetje combineren ;)

Terug
Naar boven