MuscleMeat

neppe abu raihan batchnummer 7022 met stippe

Status
Niet open voor verdere reacties.

arab

Cool Novice
Waardering
1
Lengte
1m82
Massa
83kg
Vetpercentage
8%
deze abu raihan ampullen moeten wel nep zijn... een neef van me zou vandaag zijn 6e prik doen testosteron only en hij is geen kilo aan gekomen.. ik zei tegen hem dat ie maar mee moet stoppen. hebbe jullie toevallig eerder van die ampulle gezien ?

testo.jpg

ze moeten inderdaad wel nep zijn , na 5 weken en nog geen resultaten is heel vreemd

heb zelf ook slechte ervaring met abu's, ik weet mijn batch niet meer
maar had het zelfde, na 7 weken geswitched van test, toen veranderde de boel, ik voel test altijd al na 2 weken, dus was heel vreemd

nou ik vind ze anders prima uitzien....

heeft niets met voeding en training te maken, werking van test merk je altijd

Ik heb dezelfde gehad en werkte bij mij prima!

Diezelfde lots en bedrukking is sowiezo een orginele versie van, dus het kan ongetwijfeld zo zijn dat er ergens fakes van gemaakt zijn en die ergens rondzwerven, al is dat soms lastig te zeggen.

heeft niets met voeding en training te maken, werking van test merk je altijd

Dat is zo maar er zijn ook Zat mensen die denken dat er iets gaat onmenselijks met ze zal gaat gebeuren maar waarvan ik van te voren al weet dat ze echt niet gaan aankomen hoeveel ze ook zullen gebruiken omdat ze aan het Fitnissen zijn als Carl noten en met enkel shakes de hulk denken te worden..

Arab ik wil natuurlijk niet zeggen dat dit in jou geval het geval is alleen het zou kunnen natuurlijk..

Tuurlijk zal je wat gaan merken van test maar er zijn genoeg mensen die voordat ze gaan kuren alleen maar wilde verhalen hebben gehoord over Agressie Geilheid Oerkrachtren Impotentie etc waardoor alles nog wel eens tegen kan vallen wanneer dit niet aan de orde blijkt te zijn..

Oude 7000 serie good to go.
je moet er wel bij eten he? of staat dat er niet er bij, bij de gebruiksaanwijzing...

deze zijn zo nep als maar zijn kan bro..de originele aburaihans hebben een vetgedrukte datum en lotnr. en niet zoals deze met die hele dunne dot matrix..

ligt altijd aan de voeding hier hoor als je het niet vertrouwd...zeker met betrekking tot "bepaalde" UG merken

• Topic Starter Topic Starter
deze zijn zo nep als maar zijn kan bro..de originele aburaihans hebben een vetgedrukte datum en lotnr. en niet zoals deze met die hele dunne dot matrix..

ligt altijd aan de voeding hier hoor als je het niet vertrouwd...zeker met betrekking tot "bepaalde" UG merken

Dat dacht ik al... maar bodybeast zegt net dat ze prima zijn ??????????????

Die van mij wel ja, zou zomaar kunnen dat jij een nagemaakte serie hebt.

De nieuwe lots vanaf 2009 hebben idd vetgedrukt inkt.

Idd, fake. Na 22 van die dingen wist ik het zeker ;)

(Btw, ben meer een lezer, geen poster. Maar kom die 7022 de laatste tijd teveel tegen, dus hierbij nog een bevestiging..)

GVD deze heb ik vorige zomer ook gehad!! krijg nu het schijt dan zat ik toch goed dat ze fake waren !!!

ik zette 500 test met 400 Tren, stond netjes enz maar men libido was nihil , ook na de kuur slecht herstel en tijdens niet dat ON test gevoel !

Volledig mee eens.
Dikke Fake. Dotted lotnummer zegt genoeg. Real zijn vetgedrukt met dikkere dotted nummers.
FAKE...!!!!

abu s van mij zien er het zelfde uit maar zijn prima!

ik heb er nu drie weken 500mg p/w in zitten.4 spuitjes gehad dus.vandaag exact 3 weken terug.voel m er goed inkicken! hoge verwachtingen zeker!vreesde dat mijne ook fake waren..weet nu beter!show snel wat pics:D

ik heb er nu drie weken 500mg p/w in zitten.4 spuitjes gehad dus.vandaag exact 3 weken terug.voel m er goed inkicken! hoge verwachtingen zeker!vreesde dat mijne ook fake waren..weet nu beter!show snel wat pics:D

Onnodige bump..zeker zonder foto's. Dicht

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven