MuscleMeat

Net effe 8ste beste oc'er van opteron 165 van de wereld geworden!!

Ehm, ok..gefeliciteerd ermee:p

Cool, ook al is het natuurlijk geen definitief lijstje.

• Topic Starter Topic Starter
Imo wel, de meeste mensen die zo goed kunnen overklokken kenne die website wel.

Waar zit hem eigenlijk de kunst in van het overklokken van een processor???

Hoe stabiel is die jouw Opteron eigenlijk? Een temperatuur van 70 graden onder load is niet echt standaard en de meeste Opterons hebben al problemen om stabiel te blijven bij 60 graden.

Na de goed ontvangen foto's van je fysiek.. weer een hoogtepunt erbij. Wat een feest moet je leven zijn 'Lenn'.

:roflol: Heel vet kerel!

• Topic Starter Topic Starter
Hoe stabiel is die jouw Opteron eigenlijk? Een temperatuur van 70 graden onder load is niet echt standaard en de meeste Opterons hebben al problemen om stabiel te blijven bij 60 graden.

Denk je nu echt dat 3200mhz stabiel is? De temperaturen zijn btw niet gemeten, ik wist dat hij stabiel 40° was. opteron hebben het helemaal niet moeilijk met hoge temperaturen. Sommige zijn idle nog 60° oid. En als je gaat kijken in die lijst ben ik zowat de enigste die het met luchtkoeling klaart, de rest heeft waterkoeling en miichel gebruikt stikstof.

Stabiel heb ik hem op 2850mhz lopen. Stressed op 60°.

water koeler???

Dus als ik het goed begrijp (ik ken er niks van hé) is het de bedoeling dat je je pc op een of andere manier sneller doet werken waardoor hij warmer krijgt, wat jij moet zien te vermijden?

Ligt de kunst van het overklokken dan vooral op de manier waarop je hem sneller doet werken of op de manier waarop je hem koelt?

Terug
Naar boven