- Waardering
- 5
Naar het schijnt kun je je computer besturen vanuit een andere computer bijv; laptop. Middels een bepaald kastje? Nu zou ik dit zakelijk gezien wel interessant vinden op zich. Ik heb een hoofdcomputer in mijn kantoor met externe randapparatuur dat tesamen mijn setup systeem verzorgd. En ik zou het wel eens \fijn vinden om bij vanuit een andere verdieping of lokatie (in huis) te kunnen werken. Het gaat over een 5-15 Meter afstand van mijn hoofdsetup gemeten (de hoofd computer desktop).
Hoe is dit alles mogelijk? Wat moet je hier over weten en op welke omschrijvingen kan ik google raadplegen? Graag wil ik met jullie hierover discussieren. Ik schaf mogelijk hier ook een laptop voor aan om het op afstand te kunnen werken te kunnen realiseren.
Graag zou ik ook mijn randapparatuur (audio) kwaliteit willen en kunnen laten intergreren met mijn laptop systeem.
Vriendelijk dank
Hoe is dit alles mogelijk? Wat moet je hier over weten en op welke omschrijvingen kan ik google raadplegen? Graag wil ik met jullie hierover discussieren. Ik schaf mogelijk hier ook een laptop voor aan om het op afstand te kunnen werken te kunnen realiseren.
Graag zou ik ook mijn randapparatuur (audio) kwaliteit willen en kunnen laten intergreren met mijn laptop systeem.
Vriendelijk dank