MuscleMeat

nevenwerking

D600

Cool Novice
Waardering
0
iemand die ik ken gebruikt ook dboll en heeft gelijktijdig met de start ervan puistjes op zijn voorhoofd gekregen, hij vroeg me of het van de dboll is, ik denk zelf van wel maar wil het toch maar keer vragen, het zou anders jammer zijn moest ik hem zijn kuur laten onderbreken terwijl het nie zou moeten. weet er dan iemand een andere oral die goeie resultaten biedt, mss anadrol hij hoort het liever ook eens van een ander.

thx

D600 zei:
iemand die ik ken gebruikt ook dboll en heeft gelijktijdig met de start ervan puistjes op zijn voorhoofd gekregen, hij vroeg me of het van de dboll is, ik denk zelf van wel maar wil het toch maar keer vragen, het zou anders jammer zijn moest ik hem zijn kuur laten onderbreken terwijl het nie zou moeten. weet er dan iemand een andere oral die goeie resultaten biedt, mss anadrol hij hoort het liever ook eens van een ander.

thx
acne heb je eigenlijks altijd wel dboll winstrol enz..
wie mooi wil zijn moet pijn lijden ,maar miss kan hij een keer rooscure proberen staat hier wel wat over op op het forum moet je ff zoeken

• Topic Starter Topic Starter
hij neemt 30 mg per dag, zou het kunnen dat het bij mss 20 mg per dag weggaat maar is dat dan niet wat te laag? greetz

Je huid wordt inderdaad wat grauwer en puistjes zijn ook vrij normaal.
Succes kerel......;)

D600 zei:
hij neemt 30 mg per dag, zou het kunnen dat het bij mss 20 mg per dag weggaat maar is dat dan niet wat te laag? greetz
nee acne krijg je altijd wel en als je het op 20mg doet dat is wel heel weinig de ene is er wat gevoeliger voor dan de andere, en het heeft miss te maken met stabiele bloedwaardes

En heel veel water drinken.
En gewoon die 30mg per dag 20mg is niet echt veel en het zal weinig uitmaken.....

bestaat een zalf voor , ff checken hier op het forum .

pimpdog zei:
Lol praten waar je nix over weet!! Tis ROACUTANE en het is GEEN zalf maar tabletten :rolleyes:

ja en zou ze zeker niet samen met dbol innemen,anders heb je een paar kilo hoh gehakt op de plek waar ooit je lever zat

Ik vind dat je helemaal niet moet kuren als je schrik hebt van wat puistjes.
Dat is iets wat je op voorhand weet, het hoort er nu eenmaal bij!

Terug
Naar boven