AndroidHealthClinic

New Album Limp Bizkit- Gold cobra

z1000

Colossal Veteran
10.000 berichten
Waardering
2.502
Lengte
1m85
Vetpercentage
Zoals jullie misschien weten is limp bizkit weer bij elkaar. Dit jaar komen zij met een nieuwe album, genaamd Gold cobra:D.

De exacte release datum kan ik niet vinden.
Weet misschien een DBB er wel.

Ze treden ook nog op in Nederland deze zomer. Ik ga naar het optreden in eindhoven 18-8-2010.

Kan gvd niet wachten. LB is toch wel de band, wat ik het meest heb geluisterd in mijn leven.

Op youtube staan al uitgelekte nummers, zal ze morgen wel posten.

Het is geen feestmuziek zoals de Toppers of wel?

Limb Bizkit is sinds 2001 al dood. Kan me niet voorstellen dat dit nieuwe album goed is. Significant Other en Chocolate Starfish waren goede albums, de rest is prut.

I'm like a chainsaw!

Significant other en chocolate starfish waren inderdaad meesterlijke albums.

3 dollar bill was geniaal, het 2e album kon nog net maar gaf al wel duidelijk aan dat ze de verkeerde richting op gingen. Daarna hebben ze alleen maar bagger gemaakt wat het nieuwe album ook vast en zeker weer zal zijn. Hun debuut heb ik destijds wel echt helemaal kapot gedraait.

• Topic Starter Topic Starter
3 dollar bill was geniaal, het 2e album kon nog net maar gaf al wel duidelijk aan dat ze de verkeerde richting op gingen. Daarna hebben ze alleen maar bagger gemaakt wat het nieuwe album ook vast en zeker weer zal zijn. Hun debuut heb ik destijds wel echt helemaal kapot gedraait.

Ja het is afwachten Rob. Het nieuwe album van The offspring is ook niet alles. Maarja ik ben benieuwd. Wat ik youtube heb gehoord, rockt de nieuwe muziek ook goed.

Ga je trouwens ook naar het optreden in Eindhoven? Is tenslotte dicht bij je huis.

• Topic Starter Topic Starter
Tentative track listing
  • "Introbra"
  • "Douchebag"
  • "Why Try"
  • "90 to 10"
  • "Rock Ship"
  • "Brand New Meaning"
  • "Shark Attack"
  • "Darkside of the Moon"
  • "GFY"
  • "Venomous (LBGC)"