Fitness Seller

New mixtape Rick Ross: 'Rich Forever'

KEUN

shreddedt
Elite Member
Foto Contest
15 jaar lid
10.000 berichten 10 media-items
Waardering
1.465
Lengte
1m78
Massa
80kg
Vetpercentage
9%
nuff said!

is zojuist gereleased, download link:
http://www.datpiff.com/Rick-Ross-Rich-Forever-mixtape.296828.html

HUGHHHH!

Rick_Ross_Rich_Forever-front-large.jpg

Ben benieuwd. 12 mb/s download speed, best wel nice.

Wat zo jammer van Rick Ross en Birdman is, is dat ze best wel potentie hebbe(gehad) maar tegenwoordig rappen ze alleen nog maar om te vertellen hoe rijk ze zijn. er komt werkelijk geen zinnig woord meer uit hun mond

Wat zo jammer van Rick Ross en Birdman is, is dat ze best wel potentie hebbe(gehad) maar tegenwoordig rappen ze alleen nog maar om te vertellen hoe rijk ze zijn. er komt werkelijk geen zinnig woord meer uit hun mond
Helemaal mee eens, vind de mixtape helemaal niets. Terwijl zijn oudere mixtapes/albums echt cool waren.

helemaal mee eens, daarnaast is ie veel minder rijk dan ie daadwerkelijk zegt
50c had dat achterhaald, marktwaarde destijds was +-1 miljoen, niet niks, maar bij lange na niet wat hij zegt te maken..
Sowieso een ongeloofwaardig figuur, beetje lopen opscheppen dat je coke pusht, dat je big Meech bent maar gewoon correctional officer was :roflol:

• Topic Starter Topic Starter
link?

50 Cent appeared on the Ed Lover radio show to discuss everything from Oprah to Rick Ross. 50 starts by reading Rick Ross financial records saying "he got 3 cars. he got a 2004 Maybach, its a leased vehicle, the car is worth $55,000. He got a 2007 Escalade thats leased its worth $30,000 and he got an infinity that’s 2006 Q56, that’s the car he took from her in child support that’s worth $30,000."

50 says "According to these papers, his jewelry is work $45,000. Meaning everything you see has to absolutely be fake." "His monthly mortgage is $9,700 a month so when you look at all these papers" 50 says, "it clearly says this guy is $7,000 in the hole every month." 50 summed it up, "His total net worth is $1 million dollars but he would need $1.4, he would need $380,000 to be out of debt."

When asked if its possible Rick Ross would hide some of his assets, 50 says "if he is, he can't even say that because it says" 50 reads the records, "the punishment for knowlying making false statements include fines and or imprisonment." If he did go to jail 50 says of the Correctional Officers "they mad at him because he wants to act like hes a drug dealer."

In related news, a statement from Allan Stephen Zamren, who claims to be Rick Ross' attorney, has hit the net. In the statement, Zamren says Ross is paying child support "in excess of State of Florida Guidelines." Zamren goes on to say Ricky has a college fund for his son and Ross took the car back from his baby momma because of her criminal past.

http://www.youtube.com/watch?v=A00Paf8zzFY

moeder van Ross' kind, vertelt daar ook nog wat dingen over hem

helemaal mee eens, daarnaast is ie veel minder rijk dan ie daadwerkelijk zegt
50c had dat achterhaald, marktwaarde destijds was +-1 miljoen, niet niks, maar bij lange na niet wat hij zegt te maken..
Sowieso een ongeloofwaardig figuur, beetje lopen opscheppen dat je coke pusht, dat je big Meech bent maar gewoon correctional officer was :roflol:
Dat zal allemaal wel maar het gaat hier toch niet om of laat je je hierdoor meeslepen in hoeverre zijn muziek wel of niet klinkt? Of is Al Pacino als Scarface ook belachelijk. Want die vinden velen wel baas, maar is slechts acteur zoals meeste artiesten. Het zit 50 wel hoog trouwens allemaal.

Hahaha ja 50 is qua beefs wel super grappig en vergaand, maargoed
HipHop is voor mij ook wordplay, lyrics, beat en geloofwaardigheid in zekere mate
enige wat ross te bieden heeft dan is een harde beat en hook. Niks mis mee hoor, ik luister zelf ook flocka en shit, maar als je wat verder kijkt is het eigenlijk van bedroevend niveau de hele game.

Hahaha ja 50 is qua beefs wel super grappig en vergaand, maargoed
HipHop is voor mij ook wordplay, lyrics, beat en geloofwaardigheid in zekere mate
enige wat ross te bieden heeft dan is een harde beat en hook. Niks mis mee hoor, ik luister zelf ook flocka en shit, maar als je wat verder kijkt is het eigenlijk van bedroevend niveau de hele game.
Die 50 snap ik ook niet, wat loopt die nou te miepen. Gefrustreerd dat die eruit ligt ofzo. Ross is overigens beduidend rijker dan 50 beweerd volgens Forbes. Maar verder ach ja, zo is het altijd gegaan. Rockers zitten thuis met icetea en hiphoppers slapen bij wijze van met licht aan.

Ghehe 50 heeft alles al behaald en gaat nu en beetje kloten
En Ross vermogender dan 50, denk het niet hoor
Heb je 50's kasteel wel eens gezien met cribs?
Die heeft tonnen met geld verdiend hoor, zelf en met G-Unit

with a net worth of $250 million. Ever since he burst onto the scene with his debut album Get Rich or Die Trying, 50 has been launched into the stratosphere of richest rappers. His four studio albums alone have sold over 21 million units. In his relatively short time in the spotlight 50 founded label G-Unit records, launched G-Unit clothing company, and has even acted in several movies with legends like Al Pacino and Robert Deniro.

Dat is zelfs in Amerika belachelijk veel

Die 50 snap ik ook niet, wat loopt die nou te miepen. Gefrustreerd dat die eruit ligt ofzo. Ross is overigens beduidend rijker dan 50 beweerd volgens Forbes. Maar verder ach ja, zo is het altijd gegaan. Rockers zitten thuis met icetea en hiphoppers slapen bij wijze van met licht aan.
:roflol: Ross kan niet rijker zijn dan 50, 50 had meer dan 100miljoen verdiend door zijn aandeel in vitamin water tel daar nog zijn overige inkomsten en investeringen bij op. Ross heeft max 50miljoen als het niet minder is.

Ghehe 50 heeft alles al behaald en gaat nu en beetje kloten
En Ross vermogender dan 50, denk het niet hoor
Heb je 50's kasteel wel eens gezien met cribs?
Die heeft tonnen met geld verdiend hoor, zelf en met G-Unit

Dat is zelfs in Amerika belachelijk veel

Meer dan 50 beweerd, haha niet meer dan 50 heeft.

---------- Post toegevoegd Sun 8 Jan 2012 om 00:14 ----------

:roflol: Ross kan niet rijker zijn dan 50, 50 had meer dan 100miljoen verdiend door zijn aandeel in vitamin water tel daar nog zijn overige inkomsten en investeringen bij op. Ross heeft max 50miljoen als het niet minder is.
Doe eens even rustig en lees nogmaals de zin. Al moet ik toegeven deze kon op 2 manieren worden gelezen :D
Ross is overigens beduidend rijker dan 50 beweerd volgens Forbes.

Ik vraag me dan af hoe Ross dat heeft verdiend? mixtapes verdien je ook niet veel aan
Hij heeft dan Teflon Don wat goed verkocht is maar verder?

Meer dan 50 beweerd, haha niet meer dan 50 heeft.

---------- Post toegevoegd Sun 8 Jan 2012 om 00:14 ----------

Doe eens even rustig en lees nogmaals de zin. Al moet ik toegeven deze kon op 2 manieren worden gelezen :D
Oow op die manier:roflol: ja ross kan best meer dan 50 miljoen hebben. Eensch.

Ik vraag me dan af hoe Ross dat heeft verdiend? mixtapes verdien je ook niet veel aan
Hij heeft dan Teflon Don wat goed verkocht is maar verder?

Met optredens verdiene ze ook goud geld. Vaak nog meer dan de verkoop van cd's
Maar Rick Ross is zo een n*ger die alles op afbetaling koopt volgens mij. Daarbij schept ie meer dan de helft op.

Birdman schijnt wel serieus kneiter rijk te zijn. Helemaal nu ie zn eigen olie maatschappij heeft. hij heeft ook een interview in forbes list. Maarja desalniet te min komt er lauter decadente onzin uit hun mond.

Terug
Naar boven