AndroidHealthClinic

New

DGold

Cool Novice
Waardering
1
Lengte
1m79
Massa
88kg
Vetpercentage
9%
Ik heb even getwijfeld, maar mijn nieuwe kuur gaat er als volgt uit zien:

400mg primo pw

Ik heb besloten om er geen testo bij te doen om te kijken wat er gebeurd op alleen primo.(Ik heb wel testo's in de kast liggen. Die lopen niet weg:rolleyes:)

Is het dan nog nodig om HCG er bij te gebruiken? Nolvodex na lijkt me nog wel van toepassing.

HCG lijkt me bij een primo only overbodig. Ik doe zelf alleen HCG bij 19nor kuurtjes. Bij de rest krimpen mijn cahona's niet / nauwelijks

Hoeveel weken ga je voor overigens? Verder zou ik primo op 600 pakken 400 doet niet echt iets voor je ben ik bang....

Hcg niet nodig. imo kan dosering zelfde blijcen maar topicstarter kan daar zelf beste over oordelen.

Hcg niet nodig. imo kan dosering zelfde blijcen maar topicstarter kan daar zelf beste over oordelen.

primo op 400 deed voor mij en een boel anderen niet heel veel..... Maar gioed als hij een wat langere kuur 14 weken wat wel nodig is met pirmo pakt kan hij altijd nog omhoog...

400 lijkt mij ook wel genoeg, wel minimaal 12 weken dan !

• Topic Starter Topic Starter
Ik denk ook zo'n 12 weken. Als het lekker gaat kan ik altijd nog verlengen.
Misschien snoep ik aan het eind 3 weken nog wat winstrol tabs 40mg pd.

400mg lijkt me ook wel genoeg dat is 4ml, 6ml is me iets te gek.

400 lijkt mij ook wel genoeg, wel minimaal 12 weken dan !

400 is icm test al niets...laat staan only!!!
Minstens 600...maar ik zou eerder aan n gram denken!!!

---------- Post toegevoegd Thu 8 Sep 2011 om 23:34 ----------

Ik denk ook zo'n 12 weken. Als het lekker gaat kan ik altijd nog verlengen.
Misschien snoep ik aan het eind 3 weken nog wat winstrol tabs 40mg pd.

400mg lijkt me ook wel genoeg dat is 4ml, 6ml is me iets te gek.

Dan moet je niet voor primo gaan!!!

ken genoeg mensen boven de 100 kilo en die gaan gewoon goed op only 400mg;)
je moet alleen niet verwachten dat je 10 kilo aankomt,maar daar is primo ook helemaal niet voor !
die 3a4 kilo die je hier maar mee pakt is wel droge massa en kwaliteit die veel langer blijft zitten .
als je 800 primo neemt omdat je 10 kilo wil pakken moet je gewoon een ander middel nemen.

je moet alleen niet verwachten dat je 10 kilo aankomt,maar daar is primo ook helemaal niet voor !
die 3a4 kilo die je hier maar mee pakt is wel droge massa en kwaliteit die veel langer blijft zitten .
als je 800 primo neemt omdat je 10 kilo wil pakken moet je gewoon een ander middel nemen.

Eens

Deels mee eens...ik denk namelijk dat 1000primo nog lang niet zo schadelijk voor je lichaam is dan 400 tren...

mja maar zou 6 weken tren a schadelijk zijn dan 14 weken 1 gr primo?

mja maar zou 6 weken tren a schadelijk zijn dan 14 weken 1 gr primo?

Ik denk het wel ja...
Primo is gewOon heel mild...
Het is n domme gedachte om dan maar heel veel te gaan nemen...maar je moet zEker niet te weinig nemen!!!
Maar dat is heel moeilijk te bepalen...
Primo is gewoon n klein btje extra op je goeie training , voedingsschemaen rust....
Knal je er tren moet je wel iets heel raars doe. Wil je daar niet op gainen!!!

Ik denk het wel ja...
Primo is gewOon heel mild...
Het is n domme gedachte om dan maar heel veel te gaan nemen...maar je moet zEker niet te weinig nemen!!!
Maar dat is heel moeilijk te bepalen...
Primo is gewoon n klein btje extra op je goeie training , voedingsschemaen rust....
Knal je er tren moet je wel iets heel raars doe. Wil je daar niet op gainen!!!

Mja klinkt wel logisch inderdaad...maar ook dit is weer persoon gebonden :D

Wat schadelijker is is ten eerste voor mij ook helemaal niet relevant. Anabolen steroïden zijn nou eenmaal niet gezond dat weten we allemaal ;). Als ik Tren A of E zou willen gebruiken had ik dat wel gedaan. Ik gebruik bepaalden spullen voor hun eigenschappen. En dat doet iedereen hoop ik.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven