AndroidHealthClinic

news.kpnplanet.nl plat?

markhispania3

Freaky Bodybuilder
Waardering
582
Ik download al tijden zonder problemen met grabit, via de kpn newsserver, maar sinds gister maakt hij plotseling geen verbinding meer. Ligt het aan mijn computer of hebben meer mensen hier last van?

Laatst bewerkt:
Bij mij geen probleem, heb normaal een payserver van xsnews maar heb net ff voor jou getest bij news.kpnplanet.nl en die doet het. (en haalt 650kb/s, dat valt me mee)

Pak anders ff een proefaccount, er zijn zoveel aanbieders waar je 1 voor 1 een tijdje gratis kan. [Link niet meer beschikbaar]

• Topic Starter Topic Starter
Bij mij geen probleem, heb normaal een payserver van xsnews maar heb net ff voor jou getest bij news.kpnplanet.nl en die doet het. (en haalt 650kb/s, dat valt me mee)

Pak anders ff een proefaccount, er zijn zoveel aanbieders waar je 1 voor 1 een tijdje gratis kan. [Link niet meer beschikbaar]

Thnx, maar dan ga ik nog ff met mijn kpn servertje aan de gang, ben daar best tevreden over verder.

:D ik wist niet eens dat de newsserver van KPN best oke was :D. Max 3 verbindingen, maar trekt wel mijn 30 Mbit vol :). Weet iemand de retentie van die server?

unable to connect to news.kpnplanet.nl:119 400 news.kpn.nl: your host connection limit reached -newmaster@planet.nl

Dat zegtie dus, geen idee wat het probleem nu precies is.

Normaal kan ik 3 connections tegelijk aan, nu heb ik er 1 en zelfs dat doet hij niet. Ik heb totaal niet veel gedownload ofzo deze maand, en volgens mij is dit sowieso onbeperkt?

Heb het ook al op een andere pc geprobeerd, maar dat wilde dus ook niet. Ligt dus niet aan de pc of ip.

Iemand nog een idee?

ps. torrents download hij trouwens nog wel gewoon, maar dat staat hier misschien los van.

Laatst bewerkt:
Dat zegtie dus, geen idee wat het probleem nu precies is.

Normaal kan ik 3 connections tegelijk aan, nu heb ik er 1 en zelfs dat doet hij niet. Ik heb totaal niet veel gedownload ofzo deze maand, en volgens mij is dit sowieso onbeperkt?

Heb het ook al op een andere pc geprobeerd, maar dat wilde dus ook niet. Ligt dus niet aan de pc of ip.

Iemand nog een idee?

ps. torrents download hij trouwens nog wel gewoon, maar dat staat hier misschien los van.

zit er nog een andere computer in je netwerk te leechen? Wifi aanwezig en wel goed beveiligd? :D

zit er nog een andere computer in je netwerk te leechen? Wifi aanwezig en wel goed beveiligd? :D

Zat hier ook aan te denken inderdaad. Wifi inderdaad, tsja goed beveiligd? uhm er zit een wpa 2 wachtwoordje op, verder heb ik geen idee.

Router resetten zou dat iets helpen? nope dat hielp dus ook niet.

Laatst bewerkt:
En hij doet het weer :), zal toch wel een storing bij kpn geweest zijn.

:D ik wist niet eens dat de newsserver van KPN best oke was :D. Max 3 verbindingen, maar trekt wel mijn 30 Mbit vol :). Weet iemand de retentie van die server?

Retentie is rond de 2 weken, 15 a 16 dagen pakt ie wel maar veel hoger lukt jammer genoeg niet.

Kpn bleef maar vaag doen, dus nu een abo bij powernews genomen. Hopen dat kpn het volgende maand weer doet, want ik heb echt geen voordeel bij een payserver (trage verbinding + retentie boeit me niet).

Terug
Naar boven