Deli Oguz
Cool Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 82kg
- Vetpercentage
- 8%
Hey mannen..
Ben van zin om deze kuur te doen in december.
wk 1-14 test prop 100mg e/d
wk 1-12 tren acet 75mg e/d
wk 1- 4, 8-12 slin 10 iu PWO
wk 14-18 60 mcg lr3-igf1 PWO
wk 14 -17 PCT
graag jullie mening hierover
Ik heb trouwens wat advies nodig ik wil eigenlijk de prop vervangen door enanthaat dit i.v.m. pijnlijke injecties van prop, ik brouw deze namelijk zelf maar de prop die ik zelf brouw is pijnlijk vergeleken met virormone, en elke dag voor 14 weken is ouch!
En ik ben echt geen watje maar 4 dagen pijn voor 1 injectie.... mijn laatste 2 kuren prop gebruikt maar het was geen pretje. Wat kan je nou verwachten van enanthaat ik weet dat je veel meer vocht mee vasthoud als prop en dat de halfwaarde tijd langer is maar test is toch test??
Kan ik er de dezelfde gains mee behalen als prop?(natuurlijk met een goed dieet)en zo ja kan ik de vochtretentie verminderen door .5 mg letro er bij te nemen?
p.s is eerste keer dat ik IGF-1 gebruiken
Deli
Ben van zin om deze kuur te doen in december.
wk 1-14 test prop 100mg e/d
wk 1-12 tren acet 75mg e/d
wk 1- 4, 8-12 slin 10 iu PWO
wk 14-18 60 mcg lr3-igf1 PWO
wk 14 -17 PCT
graag jullie mening hierover
Ik heb trouwens wat advies nodig ik wil eigenlijk de prop vervangen door enanthaat dit i.v.m. pijnlijke injecties van prop, ik brouw deze namelijk zelf maar de prop die ik zelf brouw is pijnlijk vergeleken met virormone, en elke dag voor 14 weken is ouch!
En ik ben echt geen watje maar 4 dagen pijn voor 1 injectie.... mijn laatste 2 kuren prop gebruikt maar het was geen pretje. Wat kan je nou verwachten van enanthaat ik weet dat je veel meer vocht mee vasthoud als prop en dat de halfwaarde tijd langer is maar test is toch test??Kan ik er de dezelfde gains mee behalen als prop?(natuurlijk met een goed dieet)en zo ja kan ik de vochtretentie verminderen door .5 mg letro er bij te nemen?
p.s is eerste keer dat ik IGF-1 gebruiken
Deli

Je naam is dan wel toepasselijk

. Hey nog een vraagje dit word mijn derde kuur met test,tren en slin iemand heeft mij ooit eens proberen wijs te maken dat als je steeds dezelfde middelen gebruikt dat je minder gains maakt wat is hier waar van