MuscleMeat

next cycle...

Deli Oguz

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m78
Massa
82kg
Vetpercentage
8%
Hey mannen..

Ben van zin om deze kuur te doen in december.

wk 1-14 test prop 100mg e/d
wk 1-12 tren acet 75mg e/d
wk 1- 4, 8-12 slin 10 iu PWO
wk 14-18 60 mcg lr3-igf1 PWO
wk 14 -17 PCT

graag jullie mening hierover

Ik heb trouwens wat advies nodig ik wil eigenlijk de prop vervangen door enanthaat dit i.v.m. pijnlijke injecties van prop, ik brouw deze namelijk zelf maar de prop die ik zelf brouw is pijnlijk vergeleken met virormone, en elke dag voor 14 weken is ouch! :o En ik ben echt geen watje maar 4 dagen pijn voor 1 injectie.... mijn laatste 2 kuren prop gebruikt maar het was geen pretje. Wat kan je nou verwachten van enanthaat ik weet dat je veel meer vocht mee vasthoud als prop en dat de halfwaarde tijd langer is maar test is toch test??

Kan ik er de dezelfde gains mee behalen als prop?(natuurlijk met een goed dieet)en zo ja kan ik de vochtretentie verminderen door .5 mg letro er bij te nemen?

p.s is eerste keer dat ik IGF-1 gebruiken

Deli

Deli Oguz zei:
Hey mannen..

ik brouw deze namelijk zelf maar de prop die ik zelf brouw is pijnlijk vergeleken met virormone, en elke dag voor 14 weken is ouch! :o En ik ben echt geen watje maar 4 dagen pijn voor 1 injectie.... mijn laatste 2 kuren prop gebruikt maar het was geen pretje. Wat kan je nou verwachten van enanthaat ik weet dat je veel meer vocht mee vasthoud als prop en dat de halfwaarde tijd langer is maar test is toch test??

Kan ik er de dezelfde gains mee behalen als prop?(natuurlijk met een goed dieet)en zo ja kan ik de vochtretentie verminderen door .5 mg letro er bij te nemen?

Deli

brouw maar eens wat voor mij ;)
enath ester maakt op zich geen moer uit, test is test. toch schijn je van enath meer vocht vast te houden dan van prop. daar kan ik niet over oordelen want heb nooit test prop genomen.

de hoeveelheid vocht die vast houdt van test kan, zoals je zelf al aangaf, beperkt worden met een goede anti-e.
moet eerlijk zeggen dat ik met test e niet echt veel vocht vast houdt, maar dat is natuurlijk geheel persoonsgebonden. heb een keer proviron genomen, wat wel hielp. momenteel neem ik 1 mg liquidex eod, hetgeen zijn werking goed doet.

over zelfde gains? lijkt me wel.

is trouwens wel een heftig kuurtje. slin en igf-1? linke soep ;)
uit pure interesse wat zijn je stats?

succes met je kuur

Hij doet ze toch niet tegelijk.

en dan zelf? slin +gh en/of igf is helemaal geen probleem, als je weet wat je moet doen en hoe je het moet doen.

no big deal

althans, ik zou het zelf ZO doen

Je brouwt ze zelf??? Je naam is dan wel toepasselijk :)

Deli Oguz zei:
Hey mannen..

Ben van zin om deze kuur te doen in december.

wk 1-14 test prop 100mg e/d
wk 1-12 tren acet 75mg e/d
wk 1- 4, 8-12 slin 10 iu PWO
wk 14-18 60 mcg lr3-igf1 PWO
wk 14 -17 PCT

graag jullie mening hierover

Mooie kuur, maar dat zijn erg veel injecties. Misschien toch kijken naar lange esters?

En vergeet de HCG niet. :)

Ik heb trouwens wat advies nodig ik wil eigenlijk de prop vervangen door enanthaat dit i.v.m. pijnlijke injecties van prop, ik brouw deze namelijk zelf maar de prop die ik zelf brouw is pijnlijk vergeleken met virormone, en elke dag voor 14 weken is ouch! :o En ik ben echt geen watje maar 4 dagen pijn voor 1 injectie.... mijn laatste 2 kuren prop gebruikt maar het was geen pretje. Wat kan je nou verwachten van enanthaat ik weet dat je veel meer vocht mee vasthoud als prop en dat de halfwaarde tijd langer is maar test is toch test??

Doen. 14 weken pijn van de Prop. is niets, zo kan je niet lekker trainen.

Deli

Vocht valt mee als je de 500mg /w over 2 injecties verdeeld. 250mg op zondag en 250mg op woensdag.

ouwch 14x2x7= 196 x injecteren :eek: :eek:

ga idd lekker voor test enanthaat + tren enanthaat
2 x 2 ml in de week is een stuk comfortabeler!!! ;)

voor de rest ziet het er top uit, ervanuitgaan dat je voedings schema goed in elkaar zit ( in combi met de slin,igf)

succes man!

mooie kuur en goede stats. Ben benieuwd wat je doel hiermee is? wedstrijden?
Verder zou het leuk zijn om even wat van je train -en eetschema te posten.
Eventueel ook een log bij houden.

• Topic Starter Topic Starter
hey bro's

Ik ga de prop en de tren acet denk ik vervangen door de enanthaat,is effe een keer proberen....ik kijk er echt naar uit want persoonlijk vind ik test,tren en slin een supercombo ik ga er altijd als een raket op :cool: . Hey nog een vraagje dit word mijn derde kuur met test,tren en slin iemand heeft mij ooit eens proberen wijs te maken dat als je steeds dezelfde middelen gebruikt dat je minder gains maakt wat is hier waar van???

Deli

Deli Oguz zei:
hey bro's

Hey nog een vraagje dit word mijn derde kuur met test,tren en slin iemand heeft mij ooit eens proberen wijs te maken dat als je steeds dezelfde middelen gebruikt dat je minder gains maakt wat is hier waar van???

Deli

mits je lang genoeg rust tussen de kuur door is dat niet waar echter, als je kuurt en je gaat van zeg (dit is een versimpeld voorbeeld) 65 kg naar 75kg met 500mg test. dan wil dat niet zeggen dat je bij je volgende kuur met dezelfde middelen en doseringen weer 10kg gaat pakken. de wet van de afnemende meeropbrengst.
dus theoretisch bezien klopt het niet echter in de praktijk kunnen dingen dus anders lopen.

• Topic Starter Topic Starter
ll cool j zei:
mooie kuur en goede stats. Ben benieuwd wat je doel hiermee is? wedstrijden?
Verder zou het leuk zijn om even wat van je train -en eetschema te posten.
Eventueel ook een log bij houden.

Nee geen wedstrijden... ik heb ook niet echt een doel maar wil zeker geen 90+kg wegen Zo rond de 90kg met een bodyfat van 9/10%

ik zal binnenkort wel wat foto's posten

Deli

idd lekker voor die enanthaat gaan, is veel lekkerder in een kuur voor 14 weken.

ik ben wel erg benieuwd naar je fysiek eigenlijk.

Test en tren enth is een lekkere stack.

Succes,kerel.

Terug
Naar boven