MuscleMeat

Nick Hogan gebroken door eenzame opsluiting.

Bezoekers in dit topic

zo stevig is het niet meer hoor, Hulk hogan en zijn vrouw zijn uitelkaar, omdat de hulk (wss door een te hoge hrt dosis:P) niet met zijn handjes van het vriendinnetje van zijn dochter brook kon afbllijven (m.a.w. hij heeft keihard het vriendinnetje van ze dochter lopen batsen;D)
 
zo stevig is het niet meer hoor, Hulk hogan en zijn vrouw zijn uitelkaar, omdat de hulk (wss door een te hoge hrt dosis:P) niet met zijn handjes van het vriendinnetje van zijn dochter brook kon afbllijven (m.a.w. hij heeft keihard het vriendinnetje van ze dochter lopen batsen;D)

Vet, dat wist ik niet eens!
 
zo stevig is het niet meer hoor, Hulk hogan en zijn vrouw zijn uitelkaar, omdat de hulk (wss door een te hoge hrt dosis:P) niet met zijn handjes van het vriendinnetje van zijn dochter brook kon afbllijven (m.a.w. hij heeft keihard het vriendinnetje van ze dochter lopen batsen;D)

hehe threu
 
wat een aansteller. hij moet blij zijn dat ie niet langer de bak in moet.

oops oud topic
 
nick-hogan-new-mug-shot.jpg


Life's a bitch!
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

you wanna race me? I dare you!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

you win....
 
:haha: wat een mongool

komen er nog foto's van dochter Brooke? :P
 
Wat een jankerd..echt zo'n rijkeluis kindje.
 
Er wordt getwijfeld aan de oprechtheid van Nick, die sinds hij in de gevangenis zit de media haalde door een telefoongesprek met zijn vader. Daarin bespraken ze opties voor een realityshow over de vrijlating van Nick.

Hier valt toch werkelijk waar mijn bek van open. Gast rijdt eerst onverantwoord, zorgt voor een ongeluk, vriend van hem is zwaargewond, levenlang medische hulp nodig.
Als vader/of moeder zijnde zou je hem duidelijk moeten maken dat hij rouw moet tonen, boetedoening moet plegen etc.

Maar nee hoor. Meneer Hulk Hogan adviseert zijn eigen zoon om zijn terugkeer in de maatschappij als een heuse celebrity tegemoet te laten komen.

Geweldig advies.
 
Tupisch *zucht*
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]


[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
a real fine set of titties!
 
Back
Naar boven