XXL Nutrition

niemand wat te doen op koninginnedag haha

jimi

Freaky Bodybuilder
20 jaar lid
10 media-items
Waardering
1
jimi, 18fitie, 1Koen1, Absolutely, admin, Advancedd, Aikon, AlexT, Andries88, Ari70, baaaEy, bad boy, bARBAAR, bascross, bear, Beast20, Blackadder, Bliss, BramV, cevo, Chewie, cupra001, desha, deurklink, deven, dirty, emile20vt, Enzyme, erca, ergun, EricR, figurebabe, FitnessPaul, flexx123, floris2, Flying Fox, Freaction, gerardus, geweid, Gottardi Exp, guardian, GuidoGouda, hardcorebuilder, herkuul, houston, houthakker, IsabelleVD, ivosnivo, Jaccis, jacky den bels, Jantjuh, jeffrey1987, Jesaja, jeuzz, JohnnybGood, Jonko, jop, Juniormob, Junipero, lappie, lasquadra, LatSpread, LedZep, Limbo, Lumey, Maniak 88, Manny Ribera, manofsteel, Marcuss, Mascherano, mastmunda85, mbo2587, Mike 19, minnuhhh, Mortyr, Mr.Mike, nightfly, nijntje, Nitric, obikoe, Own Sculpturer, Papi Chulo, pavlov, Peer, phantom1990, PSV111, Rare Gek, REMKO, RIEJOE, Ripped Buik, roberto652, robocop, rtodeep, Sadisje, Samu, San der, seagal, serpent, SHUTTERSPEED, sixkiller, sjapendoedel, Skazminko, snoob, spiertje16, StijnS, Suat, thomas19, tinus82, TJ86, Tjok, Tractortje, Universal R, vaasuh, vanhelsing, VatosLocos, Vocane, volcom, Marter, willlem, woltmide

Koninginnedag is overrated.

• Topic Starter Topic Starter
zou eigenlijk naar a'dam gaan maar men vriendin moet werken en woon zelf in groningen beetje flauw om zelf wel te gaan. denk dat ik vanavond nog effe wat ga tanke

nou, net over de rommelmarkt gelopen en 2 dumbbells verstelbaar tot 20 kilo voor 5 euro:D, goede deal denk ik zo:cool:

Kom net terug uit de stad, even rondgeslenterd..
Straks werken+trainen en dan in de avond waarschijnlijk even naar Groningen.

Koninginnen nacht was leuk, maar geen zin nu de deur uit te gaan.

Ben (gelukkig) geen Nederlander. :thumbup:

bij ons is de sportschool gesloten :mad:

paar boeken over het menselijk lichaam gekocht toenet. voor maar paar euro.

• Topic Starter Topic Starter
straks effe in groningen kijke of er wat te beleven valt

Beter ik sta er niet tussen. Zou dat betekenen dat ik dan toch een leven heb? :D Gisteravond naar Den Haag geweest en was vandaag weer vroeg op. Zit een beetje met een dipje op het moment. Weet niet of ik vanavond nog iets ga doen. Maak het niet te laat want morgen gewoon weer werken :banana:

lol.. Ik ook niet, dus ik heb een leven! :)

Hmm .. betrapt... Sta gelijk bovenaan ook nog :(

Waarom niet weg?? Ik voelde me de hele dag k*t! Net een zak chokotofs op ..

Voel me weer een stuk beter !! lol

Haha ik ben wezen golfen!! ontzettend lachen!!

We gingen de vlag verplaatsen zodat mensen dachten dat 'the hole'' heel ergens anders was!!

We zijn niet allemaal van kaasland.

koningendag :dunno:

:D

woon niet in nederland en ik ga dalijk trainen .

Terug
Naar boven