XXL Nutrition

Niet tevreden over de kuur

BoeChannel

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
80kg
Vetpercentage
7%
Ik heb een kuurtje van deca en sustanon achter de rug, ik ben nu aan het nakuren maar ik ben niet tevreden van de resultaten....
Is het slim om nu nog iets te gaan pakken , ik heb het dan over anabolen tabl.

Nakuren, tijd off gaan, en iets kopen waar je wel goed op gaat. Bijvoorbeeld test-enthanaat en tren ofzo.

Was je al begonnen, een paar weken geleden vroeg je nog of sust en deca samen konden in 1 spuit?
En je woog 70kg bij 1.80m dacht ik me te herinneren.

Als je niet tevreden bent na een inject kuur, dan zal je het zeker niet worden van tabs.

Bij geen resultaat met een inject kuur is de oorzaak vrij makkelijk te achterhalen..

a..gear was fake
b..training is slecht
c..voeding niet op orde

Je gear kan je, eventueel, aan de hand van pic's laten beoordelen in de echt/nep sectie.

Paar weken aan de Dbol @50mg, weet je gelijk of je juice fake was.

Zo kortzichtig van TS,geef eens wat meer info hoe je kuur,je voeding,je training eruit zag,ging je zuipen in het weekend enzo,hangt zo veel factoren vanaf.

Is altijd makkelijk om het op de gear te steken,maar ligt vaak aan je zelf,vooral als beginnend kuurder,willen gaan kuren maar zijn te lui om zich aan een deftig voeingspatroon te houden,zeg niet dat dit in jou geval is TS.

• Topic Starter Topic Starter
Ik ben sportdokter geweest en heb de resultaten van mijn bloed,
nu blijkt dat mijn lichaam niet genoeg eiwitten opneemt en bepaalde stoffen blokkeert....
Ik moet nu pillen daarvoor pakken en dan zou ik nog 5kg bijkomen :d

Maar ik krijg hier veel reacties dat tabl minder goed zou zijn,
ik weet dat tabs nog ongezonder is dat injectie maar een vriend van mij heeft meer
kg's gepakt met winstrol tabs dan de injectie vorm....

nu blijkt dat mijn lichaam niet genoeg eiwitten opneemt en bepaalde stoffen blokkeert....

ik weet dat tabs nog ongezonder is dat injectie maar een vriend van mij heeft meer

kg's pakken met winny is al raar, winny is niet echt massagever, misschien hadden ze hem d-bal gegeven :D

wel eerst even minimaal 12 (evenlang on als off) weken van de snoepjes afblijven voordat je nieuwe tot je neemt.

Sportdokter my ass... Dan had je wel beter geweten, dan dat je denkt nog eens 5 kilo te gaan pakken na je cycle met een beetje orals.

En met die pillen bedoel je zeker verterings-enzymen? Er zijn speciale verterings-enzymen die de opname van eiwitten bevorderen.

---------- Toegevoegd om 16:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:13 ----------

Je vriend had waarschijnlijk fake winstrol inject, anders had hij van oral nooit harder gegaan...

• Topic Starter Topic Starter
Dus na een kuur deca , sust , bevoorbeeld dianabol of winstrol tabs pakken heeft geen nut?
Het gaat geen werking hebben ?!
Of ga je ( nog meer ) problemen krijgen met je derde been?!

Laatst bewerkt:
Dus na een kuur deca , sust , bevoorbeeld dianabol of winstrol tabs pakken heeft geen nut?
Het gaat geen werking hebben ?!
Of ga je ( nog meer ) problemen krijgen met je derde been?!

jep, een echte sportdokter!
OT, gewoon de tijd dat je on was nu off gaan en daarna weer knallen, er komen nog genoeg jaren

Terug
Naar boven