AndroidHealthClinic

Nieuwe kuur

JL.

Cool Novice
Elite Member
10 jaar lid
Waardering
43
Lengte
1m88
Massa
100kg
Vetpercentage
11%
hallo,

Ben op zoek naar een kuur, droge massa. Tren is helaas geen optie, kom er zelf niet uit. Hoop dat jullie een leuke tip voor een kuur weten.

Wat is je kuurverleden?

Test mast/primo winny/anavar.

+ een calorie deficiet

hallo,

Ben op zoek naar een kuur, droge massa. Tren is helaas geen optie, kom er zelf niet uit. Hoop dat jullie een leuke tip voor een kuur weten.

Moeten wij ook zelf de kuur gaan gebruiken en de sportschool in gaan voor je of is er ook iets wat je zelf gaat doen?

Zit zelf ook nog even te kijken voor mijn tweede kuur (wordt een cut-kuur pre-summer).

Denk dat ik een combi ga doen van test, tren en masteron.
Aangezien jij tren wil weghouden kan je gaan voor een test & masteron -kuur.
Alternatief voor masteron is primo. Winny kan je bij beide kuurtjes erbij doen, maar in mijn mening is dat het niet waard.

Wat de dosering van test en masteron betreft, zelf ik er zelf aan te denken om 500mg test, 400mg masteron per week aan te houden.

Test bold mast / test deca mast

Droge massa.. :dunno:

Check je voeding eens als je te vochtig wordt ;)

Je kunt op elke AAS bouwen en op elke AAS cutten. Persoonlijk geef ik de voorkeur aan Test/Deca/Mast in bouwfases en Test/Mast in cut of recomp fases.

hallo,

Als je je test aan de lage kant houdt is het sowieso al een stuk droger.

Primo, bold, npp zijn hier prima geschikt voor, eventueel masteron erbij voor iets meer hardheid.

• Topic Starter Topic Starter
Idd me voeding is de laatste drie maanden bagger. Nu weer volle bak aan de gang en voeding weer opgepakt.

Zat zelf ook te denken aan test/deca/mast, of Primo/test. Zou het liefst weer aan de tren gaan maar daar kom ik net vanaf. Cruise nu op 250 test.

Bold, mast, primo deze middelen nog nooit gebruikt en overweeg nu toch eens te van proberen.

Idd me voeding is de laatste drie maanden bagger. Nu weer volle bak aan de gang en voeding weer opgepakt.

Zat zelf ook te denken aan test/deca/mast, of Primo/test. Zou het liefst weer aan de tren gaan maar daar kom ik net vanaf. Cruise nu op 250 test.

Bold, mast, primo deze middelen nog nooit gebruikt en overweeg nu toch eens te van proberen.
Op welke doseringen heb je geblast?

• Topic Starter Topic Starter
Dit word hem:
Test c 800
Mast 400
Dhb 600
12 weken knallen en kijken wat het me brengt, vooral benieuwd naar Dhb

Terug
Naar boven