Fitness Seller

Nieuwe Nick voor Johny??

Peiling Peiling Moet Johny zijn nick veranderen?

• Totaal stemmers
    34

Johny

Contest Winner '04
Elite Member
Foto Contest
Waardering
1
Hey luitjes,

Aangezien onze Barman zijn nick maar blijft wijzigen bracht mij dit ook op het idee mn nick een keer te wijzigen. Omdat Johny niet helemaal zwaar de nick is (maar met 1 n , verder ook niet echt een goede naam) dacht ik eraan om hem te veranderen. Maar in wat??

Natuurlijk wil ik hier een democratisch proces van maken en daarom kunnen jullie allemaal een voorstel doen in deze thread :D

(En voor de boardsletten, geen geinjes he:p ;) )

ik heb een goede, die past beter bij je karakter bro.......t**f!

• Topic Starter Topic Starter
Man-Mountain zei:
ik heb een goede, die past beter bij je karakter bro.......t**f!

Hmm.. Ik zal er over nadenken MAnHo. Maar als je het niet erg vind kijk ik eerst even of iemand anders nog goede ideen heeft :D

MrJ's b*ch?

Vooropgesteld of course dat M-M die titel niet wilt. :p

O, ****. Geen geintjes? Eh...........

Dan zou ik hem zo laten staan (serieus). Iedereen kent je aan je nick, hij is vertrouwd enzo. Dat barman z'n nick steeds veranderd betekent toch niet dat jij het moet doen? :)

Whehe, ik vind je nick nu wel ok. Maaruh, Easthetic vond ik ook wel een coole naam!

MrJ zei:
Dan zou ik hem zo laten staan (serieus). Iedereen kent je aan je nick, hij is vertrouwd enzo. Dat barman z'n nick steeds veranderd betekent toch niet dat jij het moet doen? :)

Laten we allereerst even vooropstellen dat ik niet doe wat barman ook allemaal doe (sorry Exteme Body :D ), dat gaat me iets te ver.

Maar ik zit er al een tijdje over na te denken, het schizofrene gedrag van Barman zette me aan om deze thread te maken.

Mj'sBitch, Hmmzz.... :D

Rob G zei:
Whehe, ik vind je nick nu wel ok. Maaruh, Easthetic vond ik ook wel een coole naam!

Mwa, klinkt een beetje dunkerig vind ik. Ik vind John dan cooler, maar die is al bezet geloof ik.

De poll beslist neem ik aan, zo te zien blijft het gewoon Johny.

Ik zou het bij Johny laten...

Maar stiekem hoop ik dat de nickname Johny vrij komt :D

We kunnen natuurlijk ook de link van 'Nee' ergens als avatar instellen.

En laat ik nou op sommige fora 1000 views per dag hebben! :D

(Maar deze poll werkt zo niet, je hebt mazzel! ;) )

En o ja:

[Abeelding niet meer beschikbaar]

Gewoon Johny! dat vind ik zo een slettennaam! :thumbs:

laat em maar gewoon zo ;)

prentjes om threads af te breken rulen :D

Johny zei:
Hey luitjes,

Aangezien onze Barman zijn nick maar blijft wijzigen bracht mij dit ook op het idee mn nick een keer te wijzigen. Omdat Johny niet helemaal zwaar de nick is (maar met 1 n , verder ook niet echt een goede naam) dacht ik eraan om hem te veranderen. Maar in wat??

Natuurlijk wil ik hier een democratisch proces van maken en daarom kunnen jullie allemaal een voorstel doen in deze thread :D

(En voor de boardsletten, geen geinjes he:p ;) )

:p ik ben een rage begonnen :D whahahaha

ik zou je nick gewoon veranderen! afwisseling rules! vond mijn ouwe nick niet meer echt bij mij passen. duz vond het tijd voor een nieuwe nick.

Laatst bewerkt:
Eenmansrage? ???

waarom je nick veranderen? Waarom überhaut (did i spell that right?) zoveel waarde hechten aan zoiets als je nickname? Boeit toch geen ****. Het is gewoon een makkelijke indicatie wie je bent en dat je daarmee te herkennen bent voor anderen.

Je zou je nick miss wel kunnen veranderen naar iets orginelers, nick dat niemand heeft. Zoals ik. Frenkpie :) simpel, makkelijk te onthouden en niemand anders op de hele internet wereld die zo heet.

Mij gaat het meer om de persoon die achter die nick zit, dan de nickname zelf. :)

ZwaarDeMan vind ik wel wat voor je

Terug
Naar boven