AndroidHealthClinic

Niewe PSP(slim & light) aanschaffen ja of nee?

luke1984

Ripped Bodybuilder
Waardering
68
Lengte
1m85
Massa
111kg
Vetpercentage
16%
Hallo mensen. Ik ben op dit moment in het bezit van de oudere uitvoering van de PlayStation Portable. Nu is er pas geleden een nieuwe uitvoering uitgebracht die lichter en dunner is, en de batterij gaat langer mee. Ook zijn de laadtijden voor de spellen iets korter. En er zit een TV-out poort in!

Ik zit er over te denken om deze aan te schaffen, hij is 170 euro bij Media Markt.
Ik houd m'n oude ook gewoon nog zodat ik 2 van die dingen heb en dus multiplayer kan spelen met m'n pa of met een maat.

Ik heb het geld er voor maar ik twijfel nog een beetje.
Wat zeggen jullie? Kopen of niet?

zou best gay zijn als je hem kocht :) Je heb er al 1, al verkoop je je huidige en koop je die nieuwe vind ik iets anders.

• Topic Starter Topic Starter
zou best gay zijn als je hem kocht :) Je heb er al 1, al verkoop je je huidige en koop je die nieuwe vind ik iets anders.

Het probleem is dat ik er waarschijnlijk niet zoveel geld meer voor krijg, ik heb hem zelf 2de hands gekocht van een vriendin voor 100 euro met 2 spellen.
Die spellen wil ik zelf houden dus kan ik er misschien nog 50 euro voor krijgen. Dan mis ik liever die 50 euro dan dat ding. Zoals ik al zei, ik kan dan wel multiplayer GTA spelen met m'n pa.

Soortgelijke topics

Reacties
8
Weergaven
1.432
Terug
Naar boven