AndroidHealthClinic

Nightwish :)

nazgul

Cool Novice
Waardering
0
Net terug van één van de zaligste concerten van de afgelopen jaren:
Nightwish Once World Tour 2005
met als voor programma Tristania :)

Ik weet niet of er veel Nightwish fans zijn maar als je de kans hebt om te gaan, zeker doen.
Een complete show (licht, vuurwerk, water en nog enkele zaken) en natuurlijk de magnifieke stem van Tarja

Jaaah heel vet!

Ik ben vrijdag de 11e geweest in de Heineken Music Hall in A'dam. Met Imperia en After Forever in het voorprogramma. Ze speelde super strak, maar ik had ook redelijk hoge verwachtingen nadat ik ze op lowlands 2003 al een super vet concert had zien geven. Veel vette nummers, vuurwerk en gelukkkig mijn favorite Ghost Love Score, kortom: een top avond!!!

• Topic Starter Topic Starter
ook een hele hoop bis-nummers gehad?

het was gelukkig een mix tussen oude en nieuwe nummers
(oud: phantom of the opera, wishmaster, lappi,... nieuw: century child, nemo, the siren,...)

Heel veel bekende nummers idd. Een goede mix van oude en nieuwe nummers, zeer tevreden over de nummers die ze speelde. Enig nadeel vond ik de duur van het concert wat niet meer dan 1,5 uur was. Niet echt extreem kort of zo maar ik had toch nog graag een paar nummertjes extra gehoord en ik had eigenlijk ook wel verwacht dat ze nog een kwartiertje door zouden spelen. Maar uiteindelijk toch erg tevreden.

Heb ze ook op LL gezien en heb het concert in Paradiso op 8 nov. en HMH moeten missen :( Nightwish is een van de vetste bands al je het mij vraagt.

Zou graag is naar een concert van ze gaan, maar wil niet alleen gaan...Ben de enigste van mijn vrienden/kennissengroep die van de combi metal/ vrouwenstem houdt... :(

• Topic Starter Topic Starter
WTF? Was Tristania voorprogramma? ???

Ach ja die eerste cd van hen was uberkoel, daarna ging het wat bergafwaarts... beetje die kant op als nightwish... en die bands zijn voor homo's, gay's, nichten en wijven! Pfff Meskesmetal noemen we dat hier!! :D

nazgul zei:
zwak excuus
als je alleen gaat kan je zonder probleem vooraan in de drukte gaan staan zonder het risico dat je de anderen kwijt geraakt

zoek betere vrienden ;)

Vind het ongezellig om alleen te gaan...sue me :P

Zoek betere vrienden...agree :P
Wil jij me vriendje zijn? ;)

En patatbakker STFU!! :D:D

frietbakker zei:
WTF? Was Tristania voorprogramma? ???

Ach ja die eerste cd van hen was uberkoel, daarna ging het wat bergafwaarts... beetje die kant op als nightwish... en die bands zijn voor homo's, gay's, nichten en wijven! Pfff Meskesmetal noemen we dat hier!! :D

Jij weet wat ddeze uitspraken voor gevolgen hebben bro, ik zal je eens bitchslappen op graspop! :D

Rob G zei:
Jij weet wat ddeze uitspraken voor gevolgen hebben bro, ik zal je eens bitchslappen op graspop! :D

Oh No's niet ge-bitchslapped worden door Rob G :p

Ghehe misschien maar eens conditie gaan trainen ofzo, zodat ik harder ren! :D

ik ben ook nightwish fan. nog niet naar een concert geweest maar lijkt me wel eens vet. Welk album van hun luisteren jullie t liefst? ik kies voor OceanBorn. Once vind ik iets te zacht maar ik luister wel graag naar ghost love score en dark chest of wonders

is wel leuke muziek maar om nou naar een concert van ze te gaan.
tarja is trouwens een leuk mens jaar of 4 geleden veel mee gechat.

Kinslayer (live), wanderlust, beauty and the beast (live), walking in the air (live), Swanheart, Ghost love Score, pasion of the opera, bless the child, slaying the dreamer en nog veel meer!

Zo, k wist niet dat hier ook nightwishfans waren?!
Leuk, ben zelf niet naar het concert geweest jammer genoeg. K heb ook niet echt vrienden die van dit soort muziek houden. En om nou alleen te gaan?
Ben van plan de volgende keer wel te gaan :D

Terug
Naar boven