XXL Nutrition

Niks door je keel krijgen

Noppesz

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m90
Massa
96kg
Vetpercentage
14%
Hallo mede builders.

Ik begon vorig jaar december 2012 met naar de sportschool te gaan en kreeg vervolgens een voedingschema van 3800kcal..
Dat ging prima tot en met Mei / juni waar ik gestopt was met trainen en minder begon te eten,
wegens vakantie en prive redenen was ik dus gestopt.
ik probeer nu alles op te pakken maar ik krijg me benodige voedsel niet meer door me keel,en dat vooral tonijn,kipfile,kip,brood. en krijg bij en proteine shake dat je na trainen en als je wakker wordt een opgeblaze gevoel alsof ik al propvol zit.

Is der enige manier om de draad weer op te pakken.

Langzaam opbouwen. Ik zou gewoon wat meer maaltijden pet dag eten, maar dan kleinere porties. Het is makkelijker voor sommige.

Het is inderdaad even wennen. Voor elk persoon werkt wat anders eigenlijk.
Zoals 3nigma zegt kun je kijken of langzaam opbouwen werkt, maar voor mij werkte het om gewoon door te eten tot je éééééécht niet meer kan..en wel doorzetten.
Iets laten staan is niet erg, maar wel het volgende wat je moet eten, wel weer eten.
En zo elke dag minder laten staan en blijven doorzetten.
Dat was uiteindelijk wat voor mij werkte. (wel de maaltijden verdeeld over de dag)

1. langzaam opbouwen
2. veel water drinken. dat is belangrijk.

Je kan er ook voor kiezen om een groter deel van je kcal te drinken.

Volle melk oid

Als 3800 kcal aan vast voedsel te veel vult, kan je ervoor kiezen om meer kcal te drinken.
Dit vult vaak minder.

1L volle melk levert behoorlijk wat kcal en is dus een goede keuze.

• Topic Starter Topic Starter
Als 3800 kcal aan vast voedsel te veel vult, kan je ervoor kiezen om meer kcal te drinken.
Dit vult vaak minder.

1L volle melk levert behoorlijk wat kcal en is dus een goede keuze.
Het is niet persee dat het teveel vult maar tis gewoon vooral sochtends als ik een hap neem dat ik het bijna niet kan doorslikken en soms ook kotsnieigingen krijg.

Het is niet persee dat het teveel vult maar tis gewoon vooral sochtends als ik een hap neem dat ik het bijna niet kan doorslikken en soms ook kotsnieigingen krijg.

The pain that comes with the game ?
gewoon doorzetten is de boodschap!
je wilt toch een flinke jonge worde ?:sukkeltje:

Terug
Naar boven