MuscleMeat

nintendo ds lite

$Money$

Dutch Bodybuilder
Waardering
1
kben van plan om me een nintendo ds lite te kopen (cadeautje voor vriendin:p )
en nu zag ik hier bv iets waarmee ik gewoon games kan downloaden en deze op memorykaartje kan zetten..

NDS-Lite

zijn er mensen die ervaring hebben met dit soort spullen?
kan iemand me sites aanraden waar ik games voor de ds kan downloaden?

Tons of Karma voor wie me kan helpen:D

een vriendin heeft dit en is wel een leuk ding, zo heeft ze 1 kaart en daarop al haar spelletjes.

Sidder.nl - Computerhardware en Gadgets! kun je R4DS bestellen + 1 of 2 Gig sd kaartje

En als je bij google NDS roms oid intypt krijg je wel sites...

Het is soms best moeilijk om bepaalde spelletjes te vinden, bij dit soort sites is enorm veel reclame/advertenties... Op dit moment maak ik gebruik van nDASH - NDS & GBA ROMs

Het is geweldig, je hoeft maar 1 keer 50 euro neer te tellen en je kunt alles spelen wat je wilt ;)

een vriendin heeft dit en is wel een leuk ding, zo heeft ze 1 kaart en daarop al haar spelletjes.

Sidder.nl - Computerhardware en Gadgets! kun je R4DS bestellen + 1 of 2 Gig sd kaartje

Het is soms best moeilijk om bepaalde spelletjes te vinden, bij dit soort sites is enorm veel reclame/advertenties... Op dit moment maak ik gebruik van nDASH - NDS & GBA ROMs

Het is geweldig, je hoeft maar 1 keer 50 euro neer te tellen en je kunt alles spelen wat je wilt ;)

er bloeit daar wat.

alt.binaries.nintendo.ds :)

heb zelf ne ds-extreme 512mb, was een vd eerste dinge die alles in zo'n klein inschuifchipke stak

hallo

ik heb voor me zoon ook zo een kaart besteld met sinterklaas en onderhand heb ik al bijna 200 spellen en wissel deze steeds af zo heeft die altijd wat te spelen , zo een kaart is echt fijn is maar eenmalig bedrag en je kan elk spel krijgen ervoor op de computer , alleen downloaden en even op de nds zetten

ik ben blij dat ik het gekocht hebt het scheelt je in de portemonnee

dus echt wel doen als je die wilt kopen het is het waard

Terug
Naar boven