Fitness Seller

Nipro spuiten 5 ml

Trapzilla

Dutch Bodybuilder
Waardering
7
Ben begonnen met mijn kuur maar normaal heb ik spuiten van injecton, deze zijn even fijn alleen met de doseringen maak ik me beetje zorgen als ik tot bijvoorbeeld 3ml optrek komt een dikke zwarte rand tot precies de 3ml alleen de vloeistof lijkt tot de 2,5 ml te komen. Nu is mij de vraag wat moet ik aanhouden die 3ml waar die dikke zwarte rand precies op komt of de vloeistof wat onder die rand staat?

• Topic Starter Topic Starter
Iemand? denk zelf gewoon tot de zwarte rand van de 3ml? deze spuiten zijn gewoon heel raar

Snap je uitleg niet helemaal, maar als je 3ml wil zetten dan moet de vloeistof gewoon tot aan de 3ml markering komen..

Van af waar de vloeistof naar binnen komt tot aan de rand vullen gewoon dus wanneer je 3 ml nodig hebt, gewoon optrekken tot de ene kant op 3 ml staat en het andere deel gaat er wat overheen. Je moet de vloeistof meten niet dat ding zelf

Markering telt

Bij twijfel de hele spuit vullen :D

wat ik probeer te zeggen als ik optrek tot de markering van 3ml waar streepje zit is de vloeistof maar 2,5ml kan zijn dat de spuit zo is aangepast dat de markering de werkelijke waarde aangeeft

---------- Post toegevoegd Thu 26 Jan 2012 om 16:00 ----------

dat wou ik weten lijkt me sterk dat ze 5ml spuiten maken en als je tot de 3ml optrekt het werkelijk maar 2,5 is zal wel een of andere correctie op zitten

Markering geeft steeds de correcte waarde. Dus waar de rand komt is het volume in de spuit. (anders zou het nogal natte vinger gebruik zijn, niet?)

heb deze spuiten nog nooit gehad vond het inderdaad een beetje raar want zit een dikke zwarte stop op of zo en die trek ik tot de 3 ml, anders zou je tot 3,5 ml moeten trekken lijkt me ook raar, en zou je de waarde moeten tellen tot onder de zwarte stop.

De vloeistof moet tot het streepje van 3ml komen, zo moeilijk is dat toch niet? :p

Je moet idd gewoon het vloeistof laten komen tot het gewenste hoeveelheid.

natuurlijk telt de markering. Wat is dat nou weer voor een vraag man. Die spuiten worden daarop geijkt. Als eens arts aan iemand precies 1ml moet geven moet hij dat toch niet uit zijn duim gaan zuigen of wel? Als je ook goed kijkt zie je dat de volume die jij denkt mis te lopen waarschijnlijk aan de top weer aangevuld te worden door een bolvorming oid.

natuurlijk telt de markering. Wat is dat nou weer voor een vraag man. Die spuiten worden daarop geijkt. Als eens arts aan iemand precies 1ml moet geven moet hij dat toch niet uit zijn duim gaan zuigen of wel? Als je ook goed kijkt zie je dat de volume die jij denkt mis te lopen waarschijnlijk aan de top weer aangevuld te worden door een bolvorming oid.

Ja.

Vraag me af als je al geen spuit kan aflezen hoe je dan kan gaan kuren

Moet niet gekker worden hier.:roflol:

OT: Tot aan de markering natuurlijk.

Waar gaat dit helemaal over, vandaag op de streep volgende x er net overheen.

klaar is kees.

Precies, al die cortisol om niks... :D

Je hebt een 3 delenspuit... de zwarte rubbere zuiger is zeker kegelvormig?.. dat maakt niet uit, natuurlijk geldt gewoon de markering, afmeten op de 3ml streep.. klaar.... hahahhahahahhaa

Terug
Naar boven