MuscleMeat

nitron 5 van EAS.. Allergisch?

D entertainer

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m92
Massa
82kg
Afgelopen maandag wilde ik gaan starten met het supplement nitron 5..
Opgestaan en 1 dosering(4 tabletten) ingenomen..
Na 10 Minuten Brande en jeukte mijn lichaam helemaal..:eek: Voor de spiegel gekeken en heel mun lijf was vuur rood..:mad: heb toch besloten om maar te gaan werken.. Na een uur was alles weer als sneeuw voor de zon weg.. en het branderige gevoel en de jeuk was over.. :D

Heeft iemand dit ook gehad? of ben ik egt allergisch voor 1 van de ingredienten?

• Topic Starter Topic Starter
Zou voor de pomp moeten zijn...
Niacin (as nicotinic acid) 100 mg
Arginine Blend (L-Arginine HCl and Arginine Alpha Ketoglutarate) 3000 mg
Omithine Blend (Omithine HCl and Omithine Alpha Ketoglutarate) 550 mg
Evodia rutecarpa Extract (fruit) 100 mg
Gynostemma Extract (leaf, stem) 100 mg
Gypentoside 98 mg
Black Pepper Extract (fruit) (Bioperine)

Je zou t nog een keer kunnen proberen. Krijg je dan weer dezelde reactie dan zou ik t maar laten staan in t vervolg.

Dan had je waarschijnlijk een niacine "flush"
De 1 heeft er meer last van als de ander

Ik heb van die "energy hit" tabletjes en daar waarschuwen ze er al voor terwijl er maar 3,3mg per tablet inzit.

Rode tintelingen toch?
Beetje xtreem geval dat wel....

Behoorlijk vervelend ja, ik heb hetzelfde gehad een paar jaar geleden met een fatburner...

Koosjebram zei:
Dan had je waarschijnlijk een niacine "flush"
De 1 heeft er meer last van als de ander

Ik heb van die "energy hit" tabletjes en daar waarschuwen ze er al voor terwijl er maar 3,3mg per tablet inzit.

idd een soort flush denk ik ook, misschien dat je lichaam eraan moet wennen? heb je het nog vaker gehad?

"Niacin in doses over 50 mg can cause flushing - red and itchy face and neck - when ingested in a non-time release form" bodybuilding.com

Terug
Naar boven