AndroidHealthClinic

No Beta van Double T

djdennis91

Novice
Waardering
0
Lengte
1m95
Massa
80kg
Volgens mij een nieuwe op de markt, heb 2 gratis samples gekregen bij het kopen van shakies. Maar weet iemand hier meer van?
1. Aan te raden ?
2. Betrouwbaar ?
3. Onzin?
4. Ervaringen?
5. er staat ook niet op of je het moet slikken of op moet bijten, alleen dat je het op een lege maag moet innemen en het liefst 3 tot 6.

M.V.G Dennis Jonkman.

Meestal is het poeder, moet je in water bijv fl*kkeren en dan opdrinken. Ligt aan wat voor product het is om het op lege maag in te nemen of niet.

pillen gewoon doorslikken, deed niet veel bij mij, beetje ondergedoseerd ook, als je 6 pillen slikt dan heb je 3,5 gram, waarin moet zitten, creatine, citrulline, b-alanine, arginine en norvaline..
misschien dat het bij jou beter werkt omdat je lichter bent..

• Topic Starter Topic Starter
Ten eerste bedankt voor de snelle reactie, ben net klaar met trainen en jullie hebben al gereageerd :P

1. je moet ze dus slikken. Bedankt.
2. Het is dus voor 1 persoon al niet de moeite waard geweest ( Ik heb er net 3 genomen voor het trainen) de eerste doorgebeten( Maar het smaakte al niet al te best dus andere 2 geslikt.
3. Betrouwbaar zal het dan wel zijn. Maar zijn er ook mensen die er goede ervaringen mee hebben en er goed mee trainen ?
4. ik post dit hier omdat de informatie op de sites die dit product verkopen er alleen de goede dingen over zeggen en het alleen maar proberen te verkopen natuurlijk :)

M.V.G Dennis Jonkman

Ik heb het gebruikt en vond het super, met meer dan 3 tabs kreeg ik wel prikkelingen van de beta alaline. Goed spul.

ik werd helemaal leip van deze pillen!
eerst nam ik er 3 maar toen merkte ik HELEMAAL niets.
de keer erna nam ik er 6 en toen kreeg allemaal tintelingen over heel me lijf en kreeg het extreem WARM + allemaal rode vlekken over me lichaam..
na drie kwartier was het wel weg alleen slik ik nooit meer een pilletje hier van door!

Die tintelingen is het teken dat de beta-alanine werkt :p

ik kreeg ook allemaal rode vlekken en echt bloedje heet.. enig idee hoe dit kan???

Laatst bewerkt:
Ik voel me altijd happy de peppy met dit spul en werkt ook nog is,
wat wil je nog meer ..:)

Terug
Naar boven