XXL Nutrition

No-cd cracks voor Mac?

The Rock

Monstrous Giant
Elite Member
10.000 berichten
Waardering
234
Lengte
1m94
Massa
118kg
Ik zit met een probleem. Ik heb een game gedownload die zowel op Windows als op een Mac geinstalleerd kan worden. In Windows gaat alles prima, gewoon mounten met Daemon Tools, crack overschrijven, no problem. Maar een vriend van mij heeft een Mac, en die wil dat spel ook spelen. Maar goed, no cd cracks voor Windows gaan natuurlijk niet werken voor de Mac. Dus hij zit nu met het probleem dat het spel steeds vraagt om de goede cd. Het gaat om het spel Football Manager 2008.

Is er hier iemand die hier ervaring mee heeft, of weet hoe dit soort spellen wel gespeeld kunnen worden op de Mac?

Tnx.

Mac verkopen, PC kopen. Probleem opgelost.

Voor de Mac moet je echt het geluk hebben dat iemand de moeite neemt om een game te kraken of veel geduld.

• Topic Starter Topic Starter
Mac verkopen, PC kopen. Probleem opgelost.

Voor de Mac moet je echt het geluk hebben dat iemand de moeite neemt om een game te kraken of veel geduld.

Ok. Maar de vorige versies van het spel, FM2007 bijvoorbeeld, kon hij wel gewoon spelen zonder enig probleem. Ook gewoon zonder crack.

Beveiliging verandert constant, dat een vorige versie werkt zegt natuurlijk niet zoveel. Echte grote warezgroepen kent de Mac niet, aantal game releases is per maand op 1 hand te tellen.

vaak zit het bij de torrent die ik dan download zelf zoeken heb ik geen ervaring mee vraag het misschien eens op het forum van macosx.nl

• Topic Starter Topic Starter
Nou, ik heb inmiddels een redelijke oplossing gevonden. Heb een image gemaakt van de cd met disk utilities in mac osx, daarna die gemount met Roxio Toast, en vervolgens met Yasu de mount weer onzichtbaar gemaakt. Het is niet feilloos, aangezien hij 7 van de 10 keer alsnog zegt dat de goede cd er niet in zit, maar ja, beter dan niks.

Terug
Naar boven