Fitness Seller

No more Nero

El Comandante

Massive Warrior
Waardering
13
The Grudge, nieuwe Cutler, The Village, Team America en Redemption.

Schitterende films die stuk voor stuk gebrand gaan worden.
IK heb echter bij mijn laatste format eens voor deze keer alleen die programma's geinstalled die ik meteen nodig heb.
En wat bleek; Zonder Nero loopt m'n systeem veel soepeler.
Want Nero steekt overal z'n opstart-neus in ook al haal je hem weg uit de opstart-lijst.
Verder is Nero bloatware (veel MB's) terwijl je eigenlijk alleen maar CDtjes brandt. Dus nu heb ik Burnatonce, dit is een prog van nog geen 2MB en het brandt even goed als Nero.

En geen gezeik meer met 4 updates per maand en 50MB aan programmatuur. :thumbs:

Ik word steeds alternatiever. Afgelopen maand ook BS Player herontdekt. :)

Laatst bewerkt:
en zodoende leert men :p , gebruik zelf gewoon oude versie van Nero, no problems here, maar thanks voor de tip als de pc weer wat langzame trekkjes krijgt :rolleyes:

Geen last van =)

is films van internet halen niet illegaal? :eek:

net ff shitload movies binnen gehaald :D

Of gewoon de wizard gebruiken die standaard in Windows XP zit. :)

( Akkoord, audio cd's kan die niet maken, of in verschillende sessies werken. Maar voor de rest doet dat zijn werk goed. )

• Topic Starter Topic Starter
AAlcHemY zei:
Of gewoon de wizard gebruiken die standaard in Windows XP zit. :)

( Akkoord, audio cd's kan die niet maken, of in verschillende sessies werken. Maar voor de rest doet dat zijn werk goed. )

De rest= beperkt tot een standaard iets waar je niks mee kunt.
Probeer eens de speed aan te passen of een titel langer dan een paar tekens in te voeren. Dat ding moeten ze verbieden net als dat WMP standaard UIT de nieuwe XP moet. :thumbs:

Nog even en je gebruikt Linux :P

Wat zijn de mogelijkheden van dat proggie? Er zijn genoeg andere proggies om images te branden, maar vrijwel geen een die zo compleet is als Nero. Een proggie dat bv geen DVD'tje kan branden van wat VOB, IFO en BUP files vind ik niks.

Terug
Naar boven