Fitness Seller

No-Xplode proefflacon

geertjan88

Novice
Waardering
0
Lengte
1m92
Massa
84kg
Vetpercentage
13%
Ik had een tijdje terug bij bodystore.nl whey besteld en hier kreeg ik ook een proefflacon no-xplode bij. Vanochtend had ik niet echt motivatie en dus dacht ik laat ik voordat ik naar de sportschool fiets eens deze no-xplode proberen. Dit resulteerde echter in de meest slechte work out ooit. Begon met 20 minuten fietsen op 80% max hf maar na 10 minuten moest ik afhaken omdat de fiets begon te zeiken dat me hartslag te hoog was (190+). Dus ik stoppen half duizelig van de fiets af. Sessie squaten maar alweer zo duizelig als een gek, halve paniek aanval dus ook hier maar mee gekapt. Toen nog even bankdrukken wat opzich nog wel goed ging. Toen biceps/triceps maar weer zo duizelig als ik weet niet wat dus maar naar huis gegaan. Nu 2 uur naar inname voel ik me nog steeds niet helemaal jofel. Zijn dit bekende bijwerkingen van de eerste keer no-xplode gebruik of kan ik er gewoon niet tegen?

op zo'n flesje staat dan ook dat je maar een half moet drinken als het de eerste keer is om je tollerantie te testen

• Topic Starter Topic Starter
Ja denk het ook, maar had niet verwacht dat het zo extreem zou zijn. Begin nu langzamerhand weer wat rustiger te worden. Krijg overigens verder ook zo goed als geen cafeïne binnen, drink geen cola, koffie, red bull of wat dan ook. Dus gewoon te veel in 1 keer inderdaad. Voorlopig maar gewoon zonder, wat ook overigens ook prima gaat :)

edit: @hierboven
Het is een zakje en er staat op try 1 or less depending on your tolerance, nogal lastig testen wat je tolerance is als je het voor het eerst neemt.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven