Fitness Seller

NOD 32 doet raar

S0m30n3

Ripped Bodybuilder
Waardering
12
Lengte
1m85
Massa
106kg
Vetpercentage
16%
Me norton antivirus was verlopen. Dus dacht ik, ik haal ff nod 32 uit het software download topic. ook meteen zone alarm pro ervandaan gehaald. Beide zijn nu geinstaleerd. Maar Nod 32 heeft ineens mijn thema veranderd van me PC, kijk maar naar me explorer scherm, niet erg windows XP, wat doet dit programma nog meer achter me rug om?
Ik kan het ook niet meer terug veranderen want bij theme's staat het windows XP thema niet meer, wat is dat nou?
Wie weet antwoord hierop?

][Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik gebruik ook de NOD32 van het downloadtopic, nergens last van. Misschien wordt het door iets anders veroorzaakt?

Probeer anders systeemherstel, zet m terug naar vlak voor de verandering, succes gegarandeerd.

Je hebt nog wel het XP thema, anders zou je startbalk ook grijs zijn. Ik gebruik ook NOD32, maar ik heb nergens last van.

Kijk anders even bij het tabblad "vormgeving" van je bureaublad eigenschappen:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik denk dat daar de fout zit.

Bij mij flipt NOD dit waarschijnlijk na een update in XP SP2.
Ik heb hem een half uur op mn pc gehad.

• Topic Starter Topic Starter
Ik kan bij vormgeving alleen windowsklassiek aanklikken ??? Krijg niet de oude sT terug.

Gebruik je niet toevallig een oudere versie van explorer nu?

Luister: gebruik NOOIT 2 AV's tegelijkertijd, dat veroorzaakt altijd problemen.

Ten tweede: Update NOD32 engine even naar de laatste versie.

Meerdere virusscans op 1 pc kan tot gevolg hebben:

1: verlies van bepaalde functionaliteit
2: zeer erge vertraging cq zo goed als stoppen bij het uitvoeren van bestandsintensieve bewerkingen (kopieren, verplaatsen enzovoort)
3: Internet wat niet vooruit te branden is..

Oorzaak: de meerdere virusscanners letten op elkaar en raken daardoor in een loop... als de ene activieteit verootrzaakt word de andere gewaarschuwt en begint daardoor activiteit te veroorzaken (ze monitoren beiden het systeem) en raken in elkaar verstrengelt door elkaars bewerkingen steeds te scannen.

Maar zone alarm is toch geen virus scanner?
Ik heb nu:
NOD32
Zone Alarm Pro
Trojan Remover
Ad-aware

Maar als ik dus NOD ff update dan moet het voorbij zijn?
Bedankt allemaal, ga ik dat ff proberen.

Ik denk dat je Themes service uitgeschakeld is of niet automatisch start bij het booten van Windows. Even bij je services kijken of de service op automatisch staat en gestart is.

Haal Ad-Aware er maar af, dan kun je net zo goed niks erop zetten.
Ad-Aware dateert van 5 jaar geleden, toen was het nog een superprog, totdat de firma afspraken ging maken met spyware-bedrijven om ze door te laten...

Haal Ad-Aware er maar af, dan kun je net zo goed niks erop zetten.
Ad-Aware dateert van 5 jaar geleden, toen was het nog een superprog, totdat de firma afspraken ging maken met spyware-bedrijven om ze door te laten...

Uit welke bron haal jij die informatie?
Ik kan wel wat geklaag van Internet halen van mensen die zulke claims maken, alleen vind ik het nou niet echt onderbouwd.

Die informatie haal ik uit talloze tests en langdurige saaie verhalen op websites voor pc nerds. Ad Aware is niet meer de klasse antispywaremachine die het vroeger was. Al lang niet meer. AW is ingehaald door menig ander prog.

Als ze echt deals maken met bedrijven die spyware produceren, gooien ze hun eigen glazen in. Zo stom zullen ze echt niet zijn. Lavasoft ontkent het igg. Ze geven wel toe dat bepaalde spyware uit hun database was verwijderd vanwege een te lage TAC score.

start > uitvoeren > services.msc

Als ze echt deals maken met bedrijven die spyware produceren, gooien ze hun eigen glazen in. Zo stom zullen ze echt niet zijn. Lavasoft ontkent het igg. Ze geven wel toe dat bepaalde spyware uit hun database was verwijderd vanwege een te lage TAC score.

Het gaat om geld kerel. en geen spyware mag onbenut gelaten worden, welke score ze ook hebben. Er zijn zelfs cookies die gevaarlijk kunnen zijn.

Google eens op adaware en tests, dan zie je dat Adaware de echt zware gevallen er ook niet uithaalt, niet omdat ze dat niet willen maar omdat het prog gewoon zwaaaarrrr tekort schiet. Dan maar helemaal geen antispyware op je pc.

Terug
Naar boven