MuscleMeat

Nog ...daagjes...

zozo

bel me ff als die teller op nul staat, plak ik de foto ervan naast die van mn km-teller op een ton.

Ben benieuwd opa ... :cool:

kank die draaien op m'n huidige pc of heb je daar de laatste nieuwe stuff voor nodig?

ik heb een
AMD AThlon 3000+ 2000MHZ
512mb
radeon 9600PRO

kank die draaien op m'n huidige pc of heb je daar de laatste nieuwe stuff voor nodig?

ik heb een
AMD AThlon 3000+ 2000MHZ
512mb
radeon 9600PRO

Draai maar gewoon XP op die pc en wacht met vista tot je gaat upgraden. Ik wacht ook met vista tot ik een nieuwe pc ga kopen. Er zijn nog niet eens fatsoenelijke drivers voor vista.

ik wacht het wel af :p

gaap oud

Draai maar gewoon XP op die pc en wacht met vista tot je gaat upgraden. Ik wacht ook met vista tot ik een nieuwe pc ga kopen. Er zijn nog niet eens fatsoenelijke drivers voor vista.

ik beta al een tijdje vista, heb ook de rtm al draaien op verschillende machines en testlabs.

nog niet 1 keer een moment gehad dat een driver niet te vinden was of niet werkte.

fatsoenlijke drivers voor gangbaar apparatuur is er al ruimschoots.
goede drivers zijn er bijvoorbeeld nog niet voor cheap ass videokaartjes uit bora-bora

nog 9 dagen voor dat pokke osje uitkomt? :p

Gewoon illigaal downe man, ik heb hem al meer als een maand de nl versie:P

Binnekort bestel ik hem bij een nieuwe pc denk ik. De oem-versie is maar 80 euro ofzo. Trek die illegale shit niet meer.

Oeioeioei, zal dit net zo'n succes worden als alle andere mega versies van windows?

Terug
Naar boven