AndroidHealthClinic

Nog dringender! Externe harde schijf gezocht!! :-)

boogie

Huge Freak
Waardering
6
hoi.
ik moet dus snel ff een externe harde schijf scoren. Alleen heb geen idee waar ik op moet letten. Ik wil er tot zo'n 100 euro voor neerleggen, meer niet. Het moet zo'n USB ding worden.
Moet ik nog ergens op letten wat betreft kwaliteit?
bij voorbaat dank en wie weet karma en op zeker een vriendelijke groet,

Boogie

Ligt eraan of je een laptop harde schijf wilt of een normale. Ik zou voor een normale gaan, deze zijn normaliter wat sneller.

http://pricewatch.tweakers.net

• Topic Starter Topic Starter
ok tof Yzord :)
maareh, het zit zo:
ik heb een pc die ik aan mn ouders schenk, daar ik toch enkel en alleen nog maar op mn laptop werk. Op die pc staan tal van mooie muziekbestanden en ondeugende video's. Deze wil ik natuurlijk niet kwijt en dus op een externe harde schijf zetten. Verder wil ik ook al mn muziek van mijn laptop daarop kwijt. Dus, moet ik dan kiezen voor een laptop harddisk of pc harddisk?
ik wil natuurlijk de allerbeste :)

hoeveel gb mot je?

kunt al voor 100€ een 300 gb pc hd krijgen + 15€ omhulsel (sata/ide)

mwoah, 160 vind ik al mooi. en dan zo'n lekker lage prijs !

Kheb laatst 1 gekocht voor 130 euro, 250 gig is hij. USB kabeltje er aan, kan je zo overal aan hangen. Gekocht bij Paradigit, was toen een aanbieding. Kzou wel minimaal voor 200 gig gaan, want met al die ebony pr0n van jou Wouter staat dat ding zo vol hoor!

is je pc wel usb 2.0 compatibel? anders is het dikke pap snelheid of pudding snelheid met een usb 1.0

Ey boogie als je op internet wilt bestellen http://www.zercom.nl das een goeie en artikel nummer:
1957 : Spire CF100-NEB Gigapod 3.5 inch IDE USB 2.0 kost 26,60
6074 : Western Digital WD1600JB 160GB 7200rpm ATA100 8MB 73,70
Plus verzend zit je miss iets duurder maar je heb wel een WD disk zijn hele goeie disken plus je hebt zoiezo 1 jaar garantie via zerocom en ook nog is 2 jaar fabrieks garantie dus in totaal 3 jaar garantie op de hardeschijf.

als dat geen karma waard is ;)

ik heb een van 300 Gb gekocht voor 150€ bij de makro.
Op ibood komen er ook geregeld voorbij voor een mooi prijsje

Bravo2 zei:
Ey boogie als je op internet wilt bestellen http://www.zercom.nl das een goeie en artikel nummer:
1957 : Spire CF100-NEB Gigapod 3.5 inch IDE USB 2.0 kost 26,60
6074 : Western Digital WD1600JB 160GB 7200rpm ATA100 8MB 73,70
Plus verzend zit je miss iets duurder maar je heb wel een WD disk zijn hele goeie disken plus je hebt zoiezo 1 jaar garantie via zerocom en ook nog is 2 jaar fabrieks garantie dus in totaal 3 jaar garantie op de hardeschijf.

als dat geen karma waard is ;)
huh ik zie die van western digital daar niet staan voor die prijs :S
karma zal ik nu uitdelen in ieder geval, maar waarvoor? 'Joost' haha mag het weten.

net als hierzo heb je ook een search knopje daar zitten typ western digital in en je heb er zat

haha heb er één gekocht. tnx mannen!

Terug
Naar boven