MuscleMeat

Nog een lange weg te gaan

love

Novice
Waardering
0
Lengte
1m71
Massa
65kg
22i4c5.jpg

Na paar maandjes goed veel cardio te doen , nu dan eens beginnen aan krachttraining :) .

Begin : 79 KG

Vandaag: 60 KG

Je had beter meteen met krachttraining kunnen beginnen tijdens je vetverlies fase, maar goed, beter laat dan nooit. Toch goed gedaan !

Tijd om te knallen en bulken!

Goed man. Je hebt een hoop vet verloren. Spiermassa valt inderdaad wat tegen, maar je gezondheid telt ook. Je bent nu waarschijnlijk veel gezonder dan voorheen, goed gedaan. Nu is het inderdaad tijd voor krachttraining.

bulken en spiermassa winnen!!

wow nice. Ik heb nu precies het lichaam wat jij een paar maanden geleden had. Hoelang heeft het precies geduurd? Zou je me misschien je voedingsschema en trainingsschema kunnen pmen ( of gewoon hier op het forum als dat mag )?

• Topic Starter Topic Starter
merci voor de reacties ! en idd ik had beter krachttraining van in het begin gedaan .. maar dat komt wel :).

@Pakkoe , kheb er zo'n 6maand over gedaan. voedingsschema is gewoon alle suikers en slechte vetten laten , daar bedoel ik mee dus mee Gefrituurde snacks , gesuikerde dranken , snoep en koeken. Eet met mate en probeer ook op late tijdstippen niet meer te eten.

Goed dat je zoveel bent afgevallen! Nu knallen vriend ;)

Net resultaat, de wil en motivatie is er!

Terug
Naar boven